افتتاح چند طرح عمرانی در مجتمع آموزشی-تفریحی توسکا

با حضور دکتر خلیلی نیا مدیرعامل پتروشیمی شازند چند طرح عمرانی و بازسازی مجتمع آموزشی و تفریحی توسکا به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند؛ با هدف تکریم کارکنان پتروشیمی شازند، آیین افتتاح چند طرح عمرانی مجتمع آموزشی توسکا صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۶ با حضور دکتر خلیلی نیا مدیرعامل، افخمی عضو هیئت مدیره پتروشیمی شازند ، حسنی مدیر حوزه مدیرعامل و احسانی نسب رئیس مجتمع توسکا برگزار شد.

دکتر خلیلی نیا در این آیین ضمن اشاره به جایگاه مهم شرکت پتروشیمی شازند در سطح ملی و‌ بین المللی عنوان کرد: علی رغم پیشرفت های چشمگیر صورت گرفته در شرکت اما در حوزه منابع انسانی کاستی هایی وجود داشت. نگاه ما به منابع انسانی نگاه سرمایه ای است و در همین راستا اقدامات و اتفاقات خوبی در مجموعه رقم خورد که همچنان ادامه دارد و باعث ارتقای شرکت در شاخص های مختلف شد.

مدیرعامل ضمن تقدیر از اقدامات بسیار خوبی که در مجتمع توسکا صورت گرفته بیان کرد : بازسازی انجام شده در مجتمع توسکا با کمترین هزینه و کمترین زمان اتفاق افتاده که جای تقدیر و‌تشکر دارد و این بازسازی های اماکن رفاهی در شهر مهاجران نیز در حال انجام است تا بتوانیم رضایتمندی پرسنل و سهامداران محترم را جلب کنیم‌. منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی شازند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *