رویکردهای گروه فولادمبارکه برای تحقق نوآوری باز

معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان در حاشیه ششمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی‌شو گفت: نوآوری باز یکی از ابزارهای خوبی است که می‌تواند به صنایع بزرگ برای به‌روز بودن کمک کند و یکی از رویکردهای گروه فولادمبارکه در این زمینه، معرفی نیازمندی‌های خود در رویدادهایی نظیر فولادی‌شو است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان؛ علیرضا کاظمی معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان در حاشیه ششمین رویداد سرمایه‌گذاری فولادی‌شو اظهار کرد: نوآوری باز یکی از ابزارهای خوبی است که می‌تواند به صنایع بزرگ برای به‌روز بودن کمک کند و یکی از رویکردهای گروه فولادمبارکه در این زمینه، معرفی نیازمندی‌های خود در رویدادهایی نظیر فولادی‌شو است.

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر اعضای زیست‌بوم فناوری و نوآوری جنوب کشور استقبال خوبی از این رویداد داشته‌اند و امیدواریم پس از برگزاری کارگروه‌ها و بررسی طرح‌های رسیده، خبرهای خوشی را از سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان مرتبط با صنعت فولاد بشنویم.

معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا چنین رویکردهایی برای همکاری صنایع با شرکت‌های دانش‌بنیان اتخاذ می‌شود و امیدواریم فولاد هرمزگان با همکاری mstid بتواند خروجی‌های خوبی را از فولادی‌شو داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *