افزایش ضریب دسترسی با کاهش خروج اضطراری

مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق تهران از کاهش ضریب خروج اضطراری واحدهای نیروگاهی زیرمجموعه این شرکت از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط ‌عمومی شرکت تولید نیروی برق تهران؛ یعقوب روحی ضمن بیان این خبر افزود؛ با مقایسه عملکرد دو سال متوالی نیروگاه‌های تولید برق تهران در سالهای 1401 و 1402 شاهد کاهش چشمگیر شاخص ضریب خروج اضطراری بوده ایم، که این فرآیند نشان دهنده پایداری تولید برق در نیروگاه‌های تولید برق تهران می باشد.

وی اضافه کرد، بهره‌برداری بهینه از تجهیزات موجود، پس از اتمام تعمیرات به موقع واحدهای نیروگاهی تولید برق تهران باعث شد که تابستان امسال ضریب خروج اضطراری، کاهش یافته و همچنین آمادگی واحدها افزایش یابد.

روحی افزود، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، نقش بسیار مهمی در تولید انرژی نیروگاه ایفاد می کند، از این رو انجام به موقع تعمیرات امری الزامی است تا واحدهای تولید بتوانند با آمادگی کامل برای تأمین برق در زمان اوج مصرف در مدار تولید قرار گیرند.

روحی با بیان اینکه نیروگاه های تولید برق تهران با تلاش شبانه روزی پرسنل آن، نقش مهمی در تولید انرژی و پایداری شبکه برق کشور دارند، موفق شدند تا کمترین میزان محدودیت در تولید برق را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *