اندیشه سلامت خانواده‌ها در تولید محصولات باکیفیت و باصرفه

شرکت پاکسان از پیشتازان عرضه محصولات شوینده و بهداشتی در ایران با بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت سلامت خانواده و جامعه ایرانی را در تولید محصولات جدید و سازگار با محیط زیست و صرفه قیمتی در دستور کار دارد . این شرکت در سال جاری از چند محصول که با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا تولید شد، رونمایی کرد. محصولاتی همچون پودر لباسشویی «آس»، پودر سپید پرایم واش و پودر سال نو که هر کدام مزیتی خاص به خود را دارا می‌باشد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان؛ شرکت پاکسان یکی از بزرگترین شرکت ها در صنعت شوینده‌ی ایران است که محصولاتی باکیفیت و مطابق با آخرین استانداردهای سازگار با محیط زیست را طی سال‌های فعالیت خود به تولید رسانیده است. نماد بورسی این شرکت شپاکسا می‌باشد و از نظر فعالان بازار سرمایه گام‌های استوار پاکسان در تولید محصولات جدید با صرفه اقتصادی سبب شده تا سهم شپاکسا هم روند رو به رشد خود را تقویت نماید.

اقدامات پاکسان در کسب رضایت مشتریان

ارتقای محصولات تولیدی شرکت پاکسان همواره موجب جذب بازارهای داخلی و خارجی جدید افزون بر مشتریان قدیمی شپاکسا شده است. گواه این موضوع تولیدات با کیفیت و همگام با تکنولوژی‌های هوشمند در دنیا می‌باشد که در سال جاری توسط پاکسان در واحد شوینده‌های این کارخانه با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی و فرمولاسیون اختصاصی پاکسان تولید و عرضه می‌شود.

محصولات شرکت پاکسان از گذشته با نام‌های تجاری؛ سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، سیو، شبنم، گلنار و عروس و…عرضه می‌شد. محصولاتی که به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، نظر بسیاری از خانوارهای ایرانی و حتی بازارهای جهانی را به خود جلب کرده است.

مسیر تولید محصولات باکیفیت در شرکت پاکسان

شرکت پاکسان در دوره مدیریت جدید خود اقدامات درخور تقدیر و شایسته‌ای برای تولید محصولات باکیفیت و جدید بر طبق آخرین استانداردهای کیفیت و سازگاری با محیط زیست به انجام رسانیده است. سطح کیفیت کالاهای تولیدی و سایر فرایندهای سازمانی منطبق با آخرین استانداردها و به‌روزترین دستاوردهای نظام ارزیابی و بازبینی شیوه های مدیریتی در شرکت پاکسان موجب شد تا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌های بین المللی استاندارد مدیریتی از SGS IRAN شود.

محصولات شپاکسا علاوه بر ویژگی‌های فوق به دلیل بسته‌بندی جذاب و همچنین مقرون به صرفه بودن در مصرف و قیمت میان مردم بیش از ۲۰ کشور دنیا دارای جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور، واحد بازاریابی و فروش خارجی پاکسان با هدف ارتقای ظرفیت های رقابتی خود در بازارهای جهانی از طراحی، گرافیک، استفاده از ملزومات بسته بندی با کیفیت و به ویژه اوزان مناسب برای افزایش سهم خود در بازارهای رقابتی بهره می گیرد.

علاوه بر این، شرکت پاکسان برای جلوگیری از توقفات طولانی‌مدت ناشی از نبود تجهیزات به دلایل محدودیت‌های تحریمی در خطوط تولید خود روند بومی‌سازی قطعات و تجهیزات موردنیاز در فرایند تولید محصولات را توسط متخصصان داخلی به انجام رسانیده است.

این شرکت با بهره‌مندی از نيروهای جوان و متخصص در زمينه های مختلف از جمله اتوماسيون صنعتی، توانسته است با تلاش شبانه روزی، عمده نيازهای سازمان را در اين حوزه برطرف نمايد. تا علاوه بر صرفه جويی در هزينه های ريالی و ارزی، اتوماسيون دستگاه ها و تجهيزات توليد خود را بومی سازی کند.

۳ محصول جدید شرکت پاکسان

شرکت پاکسان در چندماه گذشته اقدام به رونمایی از پودر لباسشویی ۷ کیلوگرمی با برند “آس” کرد که به دلیل داشتن مزیت‌های فراوان تنها پس از گذشت کمتر از ۱۰ روز از رونمایی، اولین محموله از این محصول راهی کشور عراق شد.

علاوه بر این، پودر سپید پرایم واش پاکسان از دیگر محصولات این شرکت با داشتن مزیت‌هایی همچون دارابودن فرمولاسیون اختصاصی، رسوب‌گیری کمتر، بازدهی بیشتر و قیمت پایین توسط متخصصان و نیروی انسانی باتجربه این شرکت به صورت کاملا ایرانی در این شرکت تولید شد که حتی در بسیاری از نمونه‌های داخلی و خارجی قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد.

پودر سپید پرایم واش یکی از نمونه‌های بارز تلاش‌های ارزنده جهادگران عرصه اقتصادی و متخصصان ایرانی در شرکت پاکسان است. این محصول دارای آخرین استانداردهای روز دنیا و سازگار با محیط زیست با بهره‌گیری از ویژگی‌های درخشندگی بالا، مصرف یک‌سوم نسبت به پودرهای مشابه لباسشویی، لکه‌بری و چربی‌زدایی فوق‌العاده شگرف است که همانند دیگر محصولات تولیدی شوینده و بهداشتی در این شرکت با فرمولاسیون اختصاصی و مزیت منحصر به فرد تقلیل شده (کنسانتره) تولید شده است.

شرکت پاکسان در کنار تولید و عرضه محصول جدید با برندهای

باکیفیت فوق در سال ۱۴۰۲، در راستای استراتژی بازاریابی مناسبتی و ایجاد ارتباط برند با مشتریان برنامه عرضه «پودر سال نو» را با تبریک سال نو میلادی به مشتریان خود در کشورهای مختلف آغاز کرده است. تولید و عرضه محصول فوق علاوه بر افزایش میزان فروش محصول «پودر سال نو» در بازار هدف موجب افزایش آگاهی از برند «سردا» نیز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *