فعالیت میز خدمت سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی و اداره‌کل تأمین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، برای توسعه تعامل و پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات کارفرمایان و کارآفرینان شرکت‌کننده در این نمایشگاه درخصوص مقررات و قوانین تأمین‌اجتماعی میز خدمت دایر کردند.

به‌گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی ؛ مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی درخصوص اهداف برگزاری میز خدمت و اطلاع‌رسانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق گفت: گسترش تعاملات با نهادهای اقتصادی و واحد‌های تولیدی، بسترهای لازم را برای توسعه پوشش بیمه‌ای و حل مشکلات کارفرمایان به‌عنوان رکن اصلی شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی فراهم می‌کند.

براساس این گزارش، در جریان برگزاری این نمایشگاه، محسن تقیانی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و سعید حسینی مدیرکل تأمین‌اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن گفتگو با تعدادی از فعالان این حوزه، به پرسش‌ها و مسائل بیمه‌ای آنان پاسخ گفتند.

تقیانی در حاشیه این نمایشگاه، با بیان اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی بزرگترین نهاد بیمه اجتماعی کشور است که بیش از نیمی از جمعیت را تحت پوشش دارد، یادآور شد: با توجه به حضور فعالان اقتصادی و صنعتی در این نمایشگاه‌ها، حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در چنین نمایشگاه‌هایی با هدف توسعه ارتباط، تعامل و همکاری با مخاطبان به‌ویژه کارفرمایان بخشهای مختلف صنعتی امری ضروری است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: این سازمان با مشارکت و همراهی شرکای اجتماعی به‌ویژه کارفرمایان عزیز توانسته است در سال جاری، تعهدات خود در قبال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران را بدون ریالی استقراض از نظام بانکی جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه انتقال اطلاعات و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های حوزه تأمین‌اجتماعی با برگزاری انواع کارگاه‌ها و همایش‌ها و سمینارها برای کارفرمایان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: ارائه محصولات و خدمات فرهنگی و بیمه‌ای در جهت ارتقای دانش و پاسخگویی به نیاز مخاطبان از برنامه‌های حوزه فرهنگی سازمان تأمین‌اجتماعی است.

تقیانی با تأکید بر اینکه توسعه پوشش بیمه‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است، افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی در دورده جدید با ارائه طرح‌های متنوع بیمه‌ای از جمله بیمه دانشجویی و بیمه فراگیر خانواده ایرانی، گام‌های بزرگی در مسیر توسعه پوشش بیمه اجتماعی در کشور برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *