حضور فولادی‌ها در بیستمین نمایشگاه ایران متافو

صنایع وابسته به متالوژی شرکت‌کننده در بیستمین نمایشگاه ایران متافو در ۱۰ سالن اصلی و فضای بین سالن‌ها در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران متمرکز شده است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از عصر سرعت؛ بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (ایران متافو) با حضور بیش از ۵۴۴ شرکت خصولتی، خصوصی، دانش‌بنیان و شرکت‌های خارج از کشور با هدف بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ۳ تا ۶ آذر ماه برگزار خواهد شد.

صنایع وابسته به متالوژی شرکت‌کننده در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی (همچون مس، آلومینیوم و روی)، لوله و پروفیل، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره صنعتی و عملیات حرارتی و صنایع سرامیک و ماشین‌آلات صنعتی حضور دارند.

امسال حضور این شرکت‌ها در ۱۰ سالن اصلی و فضای بین سالن‌ها در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران در مساحت ۲۰۵۰۱ متر مربع متمرکز شده است.

مرکز اصلی صنایع فولادی در سالن‌های ۳۸ A و B که شرکت‌های فولادی بزرگ از جمله فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، فولاد آلیاژی، ذوب آهن اصفهان، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و در مجموع شرکت‌هایی که در بخش اول و میانه زنجیره فولاد فعال هستند حضور دارند.

شرکت‌های فعال در بخش نورد فولاد نیز در سالن خلیج فارس (۴۴/۱ و ۴۴/۲) با حضور برخی شرکت‌های مطرح از جمله فولاد خرمدشت تاکستان، فولاد جاوید بناب، انجمن نوردکاران فولادی ایران و در کل شرکت‌های فعال در بخش انتهایی زنجیره فولاد متمرکز شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *