پیام مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان بمناسبت هفته بسیج

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «بسیج یک فرهنگ است، بسیج یک گفتمان است، بسیج یک تفکّر است. این فرهنگ عبارت است از خدمت بی‌تظاهر و بی‌توقّع به اجتماع و به کشور.»

به گزارش اقتصادملت به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ آغاز هفته بسیج ، یادآور تشکیل خالصانه‌ترین نهاد ارزشی و مردمی برخاسته از بدنه ی جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج به عنوان ظرفیت راهبردی و نیروی درون زای کشور در روند تکاملی انقلاب اسلامی نقش‌های سترگ و ماندگاری از خود بر جای گذارده است. مقاومت شکوهمند امروز مستضعفان مقتدر و مظلوم جهان اسلام در فلسطین در برابر جنایات وحشیانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و حمایت‌های آشکار و ضدبشری آمریکای جنایتکار از ماشین جنگی اسرائیل غاصب، نشان از تکثیر روحیه‌ی ایثار و پایداری بسیج در سرتاسر جهان اسلام است. این روحیه‌ی از خود گذشتگی و مقاومت درس‌های بزرگی را فراروی بشریت امروز قرار داده و آنان را به آینده‌ای نوید می دهد که آزادی قدس عزیز در چشم انداز آن پیداست.

یاد، نام، خاطره و آرمان‌های بلند امام شهدا و شهیدان گرانقدر بسیجی را گرامی می‌دارم و هفته بسیج  را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی، بخصوص خانواده‌ی بزرگ ذوب‌آهن اصفهان تبریک عرض نموده ، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) را از ایزد منان مسئلت دارم.

مهدی کوهی

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *