پیام تبریک مشاور وفرمانده حوزه مقاومت بسیج ایمیدرو به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ایمیدرو طی پیامی هفته بسیج را بر بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو؛ سعید سوخته زار دراین پیام آورده است: 

” بسمه تعالی “

بسیج یکی از مهمترین و کارآمدترین نهاد های اجتماعی است که در دوران های مختلف انقلاب نقش خود را ثابت کرده است .

طبق سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ، بسیج مظهر عزم و اراده‌ی ملی، مشارکت مردمی و اقتدار جمهوری اسلامی است. 

بسیجیان  وهمکاران  جهادی  سازمان ایمیدرو به عنوان ظرفیتی توانمند برای حضور در عرصه های مختلف اقتصادی  ‌معدنی در جهت بهبود و رفع نیازهای جامعه همیشه و در همه شرایط پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ‌رهبر معظم انقلاب اسلامی  بوده و در سنگرهای خدمت ومقاومت  به آحاد جامعه همواره پیشتاز و کوشا می باشند. 

هفته بسیج فرصتی است تا با اشاره به آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب و اندیشه های بلند مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ایی( مدظله العالی)  تجدید عهد و پیمان نموده و بدانیم که در شرایط حساس تفکر بسیجی ‌جهاد تبیین و عملکرد جهادی در اجرای شاخص‌های اقتصادی ومعدنی  به ویژه در زمینه ” مهار تورم و رشد تولید واشتغال ”  برای  برون رفت از مشکلات موجود  بیشتر از زمان دیگری لازم و ضروری است .

در هفته بسیج فرصتی برای اعلام مجدد محکومیت رژیم غاصب  اسراییل با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر عدم رعایت قوانین بین المللی ( حمله به مراکز غیرنظامی )، ونسل کشی وکشتارظالمانه بیش از ۶هزار کودک ،نقش جنایات وحشیانه خود را بیشتر از گذشته به جهانیان نشان داد و نفرت همه جوامع  را نسبت به خود تجدید نموده است.

حمله هولناک رژیم منحوس اسرائیل  به بیمارستان های غزه و شهادت مظلومانه کودکان و زنان بی گناه در ادامه بمباران مناطق مسکونی و غیره بسیار سخت و ناجوانمردانه است .بدون تردید این اقدام کثیف در نبرد با ملت فلسطین بار دیگر خود در چشم جهان سیاه و آلوده تر نموده است .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، رشادت ها، پایمردی ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان بسیجی و ادای احترام به خانواده های معظم ایشان، هفته بسیج ( 29 آبان ماه لغایت 5آذرماه ) را به بسیجیان بزرگ و آزاده تبریک و تهنیت عرض می نمایم 

سعید سوخته زار 

مشاور وفرمانده حوزه مقاومت بسیج ایمیدرو 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *