اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سیرجان

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سیرجان با عنوان نمایش اقتدار صبح امروز به همت شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین؛ اجتماع بزرگ بسیجیان (نمایش اقتدار) سیرجان صبح امروز با حضور مسوولین شهرستانی و به همت شرکت گهرزمین و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در محل حسینیه حضرت امام‌خمینی (ره) شهرستان سیرجان برگزار شد.

شایان ذکر است پنجم آذر ماه هر سال یادآور فرمان تاریخی معمار و بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۱۳۵۸ برای تشکیل «بسیج مستضعفین» است. تشکلی برآمده از ایمان و عشق به اسلام و لشگری خودجوش از اخلاص، تعهد و غیرت؛ پرچم ظلم‌ستیزی برافراشت تا در آغازین ماه‌های دفاع مقدس همراه و همگام با ارتش و سپاه در  مقابل دنیای ظلم به دست‌نشاندگی دشمن بعثی بجنگد.

در همین راستا و به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج شرکت معدنی‌وصنعتی گهرزمین در راستای مسوولیت‌های اجتماعی اقدام به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان نمایش اقتدار کرد که با استقبال پرشور بسیجیان غیور و جان بر کف شهرستان سیرجان روبرو شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *