«وتعاون» رکورد درآمدزایی تجمیعی خود را جا به جا کرد

شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت منتهی به مهر ماه سالجاری که در تاریخ 8 آبان ماه در سامانه کدال منتشر کرد؛ میزان درآمدی که از فروش حق‌بیمه به بیمه‌شدگان تحت‌پوشش خود به دست آورد؛ برابر با 185 میلیارد تومان بود. «وتعاون» همچنین از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفند ماه 1402) تا پایان مهر ماه از فروش حق‌بیمه به درآمد تجمیعی یک هزار و 477 میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری «اقتصاد ملت» ؛ میزان خسارتی که شرکت بیمه تعاون در مهر ماه به بیمه‌شدگان پرداخت کرد؛ برابر با مبلغ 112 میلیارد تومان بود و از ابتدای سال تا پایان هفتمین ماه از سال مالی نیز میزان پرداختی خود را 666 میلیارد تومان اعلام کرد. لازم به ذکر است که «وتعاون» در مهر ماه به تراز مثبت 64 درصدی رسید.

درآمد‌ ماهانه «وتعاون» تا مهر ماه 1402

«وتعاون» در هفتمین ماه از سال مالی خود میزان درآمد 185 میلیارد تومانی را از خود بر جای گذاشت، اما در این دوره ماهانه «وتعاون» با رشد 107 درصدی از مبلغ 89 میلیارد تومان در دوره مشابه سال گذشته به مبلغ درآمدزایی کنونی در مهر ماه رسیده است. در همین راستا میزان درآمد تجمیعی که این شرکت بیمه‌ای طی 7 ماه گذشته به ثبت رساند؛ در مقایسه با سال گذشته افزایش 104 درصدی را تجربه کرد.

همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید؛ «وتعاون» از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین میزان درآمدزایی را در پایان مهر ماه از خود بر جای گذاشت. با توجه به کاهش درآمدی که «وتعاون» نسبت به ماه گذشته به همراه داشت، اما در نمودار فوق قابل مشاهده است که میزان درآمدزایی این شرکت بیمه‌ای از فروش حق‌بیمه نسبت به 2 سال گذشته رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمد «وتعاون» در بیمه‌یدر مهر ماه سالجاری متعلق به «ثالث اجباری» با مبلغی بالغ ‌بر 91 میلیارد تومان بود که در این دوره 49 درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت» ؛ پس از رشته بیمه «ثالث اجباری» که عنوان درآمدزاترین رشته بیمه را به خود اختصاص داد؛ رشته بیمه «درمان» با مبلغی بالغ ‌بر 23 میلیارد تومان در جایگاه بعدی قرار داشت. همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان مهر ماه نیز بیشترین میزان درآمد ثبت ‌شده «وتعاون» مربوط به همین رشته بیمه ثالث اجباری با 526 میلیارد تومان اختصاص یافت.در پایان گفتنی است که «وتعاون» میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهر ماه از خود بر جای گذاشت؛ با رشد 751 میلیارد تومانی نسبت به سال گذشته همراه بود و لازم به ذکر است که در این دوره 7 ماهه به تراز تجمیعی مثبت 121 درصدی دست پیدا کرد

شیما تدین پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *