بازخورد سیاست های اقتصادی دولت در ارتباط مستقیم با مردم نمایان می شود

دکتر خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور درمرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در برنامه پاسخگویی بر خط و ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد اظهار داشت: از برکات ارتباط بی واسطه با مردم این است که بازخورد تصمیمات و سیاست های اقتصادی دولت نمایان می شود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ؛ وزیر اقتصاد که شصتمین مهمان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بود بصورت تلفنی و تماس های تصویری از طریق سامانه سامد به پرسش‌های هموطنان شهرهای مختلف کشور پاسخ داد و دستور بررسی مشکلات مطرح شده را صادر کرد.

دکتر خاندوزی در پایان این برنامه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برکات ارتباط مستقیم با مردم این است که بازخورد بسیاری از تصمیمات و سیاست گذاری های اقتصادی از زبان مردم و فعالان اقتصادی شنیده می شود و موانع و مشکلاتی شاید زمان زیادی طول بکشد تا دولتمردان از آن آگاه شوند؛ در این نشست ها و برنامه ها نمایان می شود.

دکتر خاندوزی  با اشاره به برنامه ظهر امروز  خود در مرکز ارتباطات مردمی بیان داشت: مردم از شهر های مختلفی چون سلطانیه استان زنجان، عسلویه استان بوشهر، بندر انزلی استان گیلان، بهشهر استان مازندران ، مشهد، همدان و اصفهان و … در این برنامه شرکت کردند و پرسش ها  و مسائل خود را مطرح کردند.

وزیر اقتصاد افزود: جامعه اقتصادی کشور در این ارتباط به مسائل و مشکلات خود در حوزه های گمرک، خصوصی سازی، امور مالیاتی، بازار سرمایه و… اشاره کردند و حتی در تماس هایی پیشنهادات و سیاست های اقتصادی خلاقانه ای را ارائه کردند که وزارت اقتصاد با آغوش باز پذیرای این پیشنهادات خواهد بود.

گفتنی است حضور وزیر اقتصاد در مرکز ارتباطات مردمی در راستای رویکرد مردمی دولت سیزدهم و پاسخگویی بی واسطه با مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *