نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد بیمه دانا و شرکت سنگ آهن بافق یزد

مدیران ارشد بیمه دانا و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران (بافق) در نشستی مشترک، راه‌های گسترش روابط و همکاری‌های متقابل بیمه‌ای را بررسی کردند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط‌عمومی شرکت بیمه دانا؛ دکتر احمد جوادی‌پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، دکتر محمدحسن تدینی مدیر بیمه‌های درمان و محسن سیف‌پور مدیر امور هماهنگی شعب این شرکت، روز چهارشنبه 17 آبان‌ماه جاری در جلسه هم‌اندیشی با مدیران ارشد شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، در خصوص همکاری‌های متقابل، به ویژه تسریع در پرداخت خسارات درمانی و غرامت فوت بیمه‌شدگان به کارکنان این بیمه‌گذار، افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، رفع مشکلات احتمالی برخی پرونده‌های فوتی، انعقاد قرارداد با تمامی پزشکان متخصص شهرستان بافق و تاسیس شعبه در این شهرستان، بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه دکتر احمد جوادی‌پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا ضمن ابراز خشنودی از همکاری‌های بیمه‌ای این شرکت با سنگ آهن بافق به عنوان قطب معدن کشور با جمعیت 20 هزار نفر، ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به این بیمه‌گذار را موجب افتخار و مباهات بیمه دانا دانست و اظهار داشت: امیدواریم در سایه افزایش تعامل و هم‌افزایی مدیران ارشد طرفین بتوانیم بهترین نوع خدمات بیمه‌ای را در اختیار کارکنان این شرکت قرار دهیم.

در ادامه این نشست، مهندس  عبدالامیر فنایی مشاور مدیرعامل، سیدعلیرضا حسینی مدیر امور اداری، سیدحسین رضوی معاون شورای کارگری شرکت سنگ آهن بافق یزد نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده از سوی بیمه دانا، در خصوص تقویت مناسبات دوجانبه به گفت‌و‌گو پرداختند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه، سید علی محمد حسینی رئیس شعبه یزد بیمه دانا، با ارائه گزارشی از عملکرد این شعبه در خصوص ارائه خدمات به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، همچنین از همکاری شایسته کارکنان این بیمه‌گذار با شعبه یزد تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است پس از اتمام این نشست، قائم مقام و اعضای هیات همراه ایشان از قسمت‌های مختلف شرکت سنگ آهن بافق همچون معدن چغارت و کارگاه‌های مستقر در محل بیمه‌گذار نیز بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *