پرستاران و کادر درمان اورژانس چادرملو تقدیر شدند

پرستاران و کادر درمان اورژانس چادرملو تقدیر شدند؛ همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، از زحمات پرستاران مجتمع معدنی چادرملو قدردانی شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛ سرپرست معاونت امور معادن و فرآوری چادرملو به همراه جمعی از مدیران و پزشکان، با حضور در بخش درمانی این مجتمع، میلاد فرخنده و باسعادت اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب کبری (س) را به کادر درمان و پرستاران این بخش تبریک گفت.

محمد داودی با بیان این مطلب، تلاش‌های فداکارانه و زحمات شبانه‌روزی پرستاران را درجهت بهبود حال بیماران، شایسته تقدیر دانست و بر الگو قرار دادن حضرت زینب سلام‌الله علیها تاکید کرد.

داودی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم تکریم مقام والای پرستاران، این امر را نشان‌دهنده جایگاه رفیع پرستاران دانست و گفت: خدمت در این حرفه مقدس، توفیق و سعادت بزرگ الهی است و شما عزیزان سختکوش، اسوه مهربانی و مورد احترام اقشار مختلف جامعه هستید که در عرصه سلامت با حوصله، صبر و مقاومت زیاد در سخت‌ترین شرایط نیز به درمان بیماران می‌پردازید.

سرپرست معاونت امور معادن و فرآوری چادرملو در ادامه ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج افزود: در کشور عزیزمان، همسران جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، پرستاران گمنامی هستند که با صبر و بردباری و بدون توقع، از عزیزان جانباز پرستاری می‌کنند که ما باید از این فرشتگان زمینی درس صبر و بردباری بگیریم.

محمد داودی تصریح کرد: در سال‌های گذشته و در شرایط سخت کرونا، پرستاران که با همت جهادی خود خالق صحنه‌های انسان‌دوستانه‌ای بودند را از یاد نخواهیم برد.

بنابر اعلام روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع معدنی چادرملو، به همین مناسبت مراسمی نیز با حضور کارکنان و کارگران در مسجد مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *