پیش بینی شرکت دارویی از کسب درآمد ۷۰ میلیارد تومانی از محل خط تولید جدید

شرکت داروسازی دانا با افزایش خطوط تولیدی جدید، پیش بینی کرد درآمد از محل فروش محلول تزریقی سرم تا پایان سال، ۷۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت داروسازی دانا؛ شرکت داروسازی دانا با افزایش خطوط تولیدی جدید از پیش بینی افزایش 70 میلیارد تومانی درآمد از محل فروش 5 میلیون محلول تزریقی سرم تا پایان سال خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، “ددانا” اعلام کرد: باتوجه به افزایش خطوط تولیدی جدید، پیش بینی می شود تا پایان سال 1402 مبلغ فروش شرکت 70 میلیارد تومان از محل فروش 5 میلیون محلول تزریقی سرم ( محصول جدید ) افزایش یابد.

ارزش اقتصادی پروژه خط توليد سرم داروسازی دانا 700 میلیارد تومان بوده و برای 100 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر غیرمستقیم اشتغال‌ ایجاد می‌کند.
عملیات این پروژه از سه سال گذشته آغاز اما به دلیل تحریم‌ها روند آن کند شده بود. بیش از 50 درصد عملیات عمرانی و جاگذاری دستگاه‌ها به صورت شبانه‌ روزی در شش ماه گذشته صورت گرفته است.

سرم‌های تولیدی این شرکت به لحاظ استفاده از طرح‌های دانش بنیان بسیار با کیفیت است. از مزیت‌های این طرح سیستم آب‌سازی پیشرفته و استفاده از مواد اولیه پروپیلن است. ظرفیت اسمی خط توليد سرم دارو سازی دانا سه میلیون شیشه نیم لیتری در ماه است.

داروسازی دانا که با سرمایه 240 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس حضور دارد از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ شفادارو و تحت مدیریت هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *