لزوم هوشمندسازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند پست بوشهر

مدیر عامل شرکت ملی پست در دیدار با استاندار بوشهر احداث و راه اندازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند پست این استان را ضروری خواند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در سفر به استان بوشهر، طی نشستی با احمد محمدی زاده استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در این دیدار با اشاره به اهمیت اجرای پروژه ملی  G_naf و نصب پلاک های هوشمند در سطح شهرها و روستاهای کشور خواستار همکاری استانداری برای تکمیل این طرح در استان بوشهر شد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره بر پارسل بندی شدن نقشه های کل شهرهای استان و 80 روستای بالای 300 خانوار توسط پست استان، بر ضرورت عملیاتی شدن این طرح ملی توسط شهرداران و دهیاران تاکید کرد. 

لیائی در ادامه بر مولد سازی املاک دولتی تاکید کرد و گفت:  با توجه به ترافیک و حجم بالای مرسولات پستی در سطح استان، راه اندازی مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند در مرکز پست استان بوشهر ضروری است .

در ادامه محمدی زاده استاندار بوشهر نیز در راستای  توسعه و تکمیل زیرساخت های پستی استان از طریق مولدسازی و منابع عمرانی، قول همکاری  لازم برای اختصاص زمین مناسب به پست استان را داد.

گفتنی است لیائی در بدو ورود به استان بوشهر ، بصورت سرزده از اداره کل پست استان بازدید و با کارکنان در بخش های مختلف ستادی و اجرایی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه به صورت میدانی چگونگی فرایند سرویس احراز نشانی توسط موزعین استان را مورد بررسی قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *