ثمرات عضویت ایران در شانگهای خودش را نشان داد

کمپانی بزرگ Mindray برای تولید دو نمونه از آخرین مدل‌های دستگاه‌های سونوگرافی تولیدی این شرکت تجهیزات پزشکی با شرکت آرایه زیستی پیشرفته همکاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت» ؛ ؛ پس از عضویت ایران در شانگهای اغلب مردم منتظر نشان‌ها و برکات این پیمان مهم برای دور زدن تحریم‌ها بودند و اکنون اولین خبرها از حضور کمپانی بزرگ Mindray  برای تولید دو نمونه از آخرین مدل‌های دستگاه‌های سونوگرافی تولیدی این شرکت تجهیزات پزشکی با همکاری شرکت آرایه زیستی پیشرفته منتشر شده است.

این درحالی است که مطابق آمارها این کمپانی حدود ۱۲ درصد از بازار کشور آمریکا را در دستگاه‌های اولتراسوند در سال ۲۰۲۲ تصاحب کرده است و با این حال به دلیل جذابیت بازار ایران، با بی‌توجهی به تحریم های ظالمانه آمریکا، آخرین مدل از تولیدات خود را که با نام Resona I9 معرفی شده است با نام تجاری AZ-9 بصورت صد در صد مونتاژی و با تعهد انتقال تکنولوژی در ایران مونتاژ خواهد کرد.

امید است با حمایت مسولین وزارت بهداشت و جلوگیری از واردات نمونه های آمریکایی و اروپایی حمایت همه جانبه ای از این تولید کننده چینی و شرکت ایرانی نماینده آن صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *