برپایی نخستین همایش مشتریان پتروشیمی مارون

پتروشیمی مارون در راستای جامه ی عمل پوشاندن به اندیشه ی متعالی رعایت حقوق مصرف کننده و مد نظر قرار دادن اصول مشتری مداری، اولین همایش مشتریان شرکت را برگزار کرد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون؛ این همایش با هدف دیدار مستقیم و بدون واسطه و شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان مارون برگزار گردید.

شرکت کنندگان در همایش، نظرات و پیشنهادات خود را درباره ی: کیفیت و آنالیز آزمایشگاهی محصولات تحویلی؛ نحوه ی بسته بندی؛ سرعت در بارگیری و تحویل از زمان اعلام درخواست، دقت در بارگیری، تخلیه و تحویل سفارش، سرعت در بررسی شکایات احتمالی مشتریان و رفع مشکلات؛ درخواست مطالعه و بررسی نسبت به تولید گریدهای جدید پتروشیمی مارون با توجه به نیاز بازار داخلی و مشتریان بین المللی و … مطرح کردند که معاونین، مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف، پاسخگوی مشتریان محترم بودند.

قطعا برپایی این همایش صمیمی و دریافت نظرات مشتریان پتروشیمی مارون، گام بلندی در راستای توسعه ی فرهنگ مشتری مداری و حرکت به سوی احترام به سلیقه ی مشتریان داخلی و خارجی و توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان خواهد بود.

شرکت کنندگان؛ ضمن قدردانی بابت برپایی نخستین همایش مشتریان مارون؛ خواهان برپایی سالیانه ی این نشست صمیمی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *