استقبال از غرفه پتروشیمی شازند در نمایشگاه واردات چین – شانگهای ۲۰

مدیران، بازرگانان و فعالان حوزه انرژی و تجهیزات از غرفه پتروشیمی شازند در شانگهای چین استقبال کردند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شازند؛ پتروشیمی شازند که برای اولین بار در نمایشگاه بزرگ واردات و صادرات چین شرکت کرده، مورد استقبال بازرگانان و فعالان حوزه انرژی چینی قرار گرفت.

 غرفه پتروشیمی شازند در شانگ‌های ۲۰۲۳ میزبان بازرگانان و علاقه‌مندان به محصولات با کیفیت پتروشیمی است و تولیدکنندگان چینی از آخرین محصولات و دستاورد‌های شاراک آشنا شدند.

 علی‌اکبر افخمی، عضو هیأت مدیره و حسام زینکوهی، معاون بازرگانی شرکت پتروشیمی شازند با حضور در این نمایشگاه با بازرگانان و مدیران شرکت‌های چینی دیدار و گفتگو کردند.

ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی واردات چین (CIIE ۲۰۲۳) از ۱۴ آبان در شانگ‌های آغاز شده و تا ۱۹ آبان ۱۴۰۲ در ادامه دارد.

 این نمایشگاه از چهار بخش شامل پاویون‌های ملی، پاویون‌های تجاری، بخش‌های اقتصاد بین‌الملل و فعالیت‌های مرتبط با تبادل فرهنگی تشکیل شده است.

مهمانانی از ۱۴۵ کشور، منطقه و سازمان بین‌المللی در این رویداد شرکت کرده‌اند. بیش از ۳۴۰۰ غرفه‌دار و ۳۹۴ هزار بازدید کننده حرفه‌ای برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که بیانگر اهمیت بالای این نمایشگاه است.

 گفتنی است نخست‌وزیر چین و محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور روز یکشنبه پاویون ایران در نمایشگاه شانگ‌های ۲۰۲۳ را افتتاح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *