حضورمدیران عامل و اعضاء هیئت مدیره های شرکت پتروشیمی پارس از بدو تاسیس تاکنون

اقدام شایسته مدیران عامل و اعضاء هیات مدیره های این شرکت از بدو‌ تاسیس تاکنون با حضور در شرکت پتروشیمی پارس باعث تجدید خاطرات گذشته ، ایجاد همدلی و تبادل تجارب بیشتر شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس؛ در این گردهمایی که توسط مدیران عامل و اعضاء هیات مدیره های این شرکت صورت گرفت مدیران و اعضاء هیات مدیره به اتفاق خانواده در یک گردهمایی دو روزه در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آبان ماه از روند پیشرفت این شرکت در ۲۵سال گذشته باخبر شدند؛ این اتفاق برای اولین بار توسط شرکت پتروشیمی پارس در سطح منطقه پارس جنوبی رخ داد.

مهندس مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور این عزیزان گفت: تداوم فعالیت این شرکت در عمر پر فراز و نشیبی که داشته، فارغ از این قاعده و سنت الهی نبوده و توفیقات آن، حاصل تلاش و مجاهدت کارکنان سخت کوش و صادق آن از ابتدا تا امروز و توکلشان به درگاه حضرت آفریدگار بوده است.

مهندس حسني با بیان این‌که مدیران سابق شرکت‌ سرمایه‌های صنعت پتروشیمی هستند بیان داشت: خداوند به سفره این شرکت خوشنام و بزرگ و خانواده همکاران در ربع قرنی که از عمر آن گذشته و همکاران اکنون و آینده آن، رزق و برکت کثیر عطا فرماید. گفتنی است مدیران عامل و هيات مديره هاي سابق شرکت نيز در اين گردهمایی به بیان تجارب و خاطرات شیرین که از این مچموعه صنعتی به یادگار داشته پرداختند بی شک برگزاری چنین مراسم‌های تقدیر ، تشکرونکوداشت از بزرگان صنعتی این مجموعه سبب دلگرمی مدیران و کارمندان کنونی خواهد شد و حس مطلوبیت و ارزشمندی را در همکاران توسعه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *