دکتر عطاران: رشد و توسعه بانک شهر تنها با ارائه خدمات نوآورانه ممکن شده است

رئیس هیات مدیره بانک شهر با اشاره به افزایش روزافزون محبوبیت این بانک در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی، گفت: رشد و توسعه بانک شهر تنها با ارائه خدمات نوآورانه فراهم شده است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بانک شهر ؛ دکتر جواد عطاران با حضور در غرفه بانک شهر در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی که در جزیره کیش در حال برگزاری است، گفت: بانک شهر امسال با عزم جدی و هماهنگی کامل واحدهای صف و ستاد و شرکت های تابعه در این رویداد مهم و بزرگ شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه شعار “نوآوری درخدمت” همواره سرلوحه اقدامات و خدمات ارائه شده از سوی بانک شهر بوده است، گفت: در”2023 KishINVEX” جدیدترین محصولات بانک در حوزه های مختلف بانکی به خصوص بانکداری الکترونیک رونمایی خواهد شد.

عطاران با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر و تعیین استراتژی های درست از سوی مدیرعامل بانک شهر ، این بانک مسیر پیشرفت خود را در شبکه بانکی هموار کرده است، خاطرنشان ساخت: در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای متمایز و کاربردی از سوی بانک شهر برای شهروندان مشتریان شبکه بانکی خواهیم بود.

این گزارش می افزاید؛ دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (KishINVEX) به عنوان یکی از بزرگترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور تا 18 آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و مرکز همایش های بین المللی کیش در حال برگزاری است. در این رویداد، 250 شرکت و بنگاه اقتصادی از بخش‌های خصوصی و دولتی به نمایش آخرین دستاورد‌های در صنعت مالی پرداخته و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توجیه‌پذیر اقتصادی کشور را به نمایش می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *