همایش ورزش صبحگاهی خانواده بزرگ فولاد مباركه

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی خانواده بزرگ فولاد مبارکه با حضور جمعی از معاونان، مدیران، کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان روز جمعه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۲ با شعار ورزش، سلامت، بهره‌وری در مجموعه فرهنگی ورزشی باغ ابریشم برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ در این همایش که بیش از 6800 نفر از کارکنان و خانواده‌های ایشان حضور داشتند، علیرضا کاظمی معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه حضور حماسی کارکنان و خانواده‌ها در این همایش باشکوه را قابل‌تقدیر دانست و گفت: از نگاه مدیریت ارشد مبارکه ارتقای سطح سلامتی، شادابی و نشاط کارکنان و خانواده‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان است و به همین سبب بیش‌ازپیش تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های بهتر و منسجم‌تر، شرایط حضور مؤثرتر کارکنان و خانواده‌ها را در میادین و اماکن ورزشی فراهم کنیم.

به گفته علیرضا کاظمی، دپارتمان سرمایه‌های انسانی برای توسعه مهارت‌ها و دانش‌های فردی افراد اهمیت زیادی قائل است و ما باید در موضوع برانگیختگی، شناسایی کشش‌ها و توسعه کنش‌ها در همه شئون مهارتی، فردی و اجتماعی افراد بروز و ظهور داشته باشیم. یکی از مصادیق این موضوع حوزه‌هایی است که به جسم انسان و نشاط فرد و روحیه تعاملی و کار تیمی فرد مربوط است که چنین ویژگی‌هایی را می‌توان در امور ورزش یک‌جا به ثمر نشاند، چراکه «عقل سالم در بدن سالم» یک اصل برای رعایت سلامت جسمانی و روانی است. ورزش هم با جسم فرد ارتباط می‌گیرد هم با روح و روان و هم به توسعه تعاملات وی کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه در مجموع سبد بسیط ورزشی خود، چند رویکرد اساسی و محوری را دنبال می‌کند. یکی از این رویکردها رویکرد سلامت‌محوری است که یکی از بخش‌های مهم آن در قالب همایش‌های ورزشی تحقق می‌یابد. این همایش‌ها تحرک و نشاط را توأمان در خود دارد و به‌صورت ورزش‌های صبحگاهی، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری برپا می‌شود.

کاظمی در بخش پایانی سخنان خود گفت: امروز فولاد مبارکه در زمینه تولید و تکنولوژی و حضور کارکنان و خانواده‌ها در سالن‌ها و اماکن ورزشی سرآمد است و برای حفظ این سرآمدی باید با همت و عزم جدی‌تر، این الگو بودن را حفظ کنیم و همچنان پیشگام باشیم.

در این همایش باشکوه که با هدف ترویج هرچه مؤثرتر ورزش، افزایش شادابی و نشاط و انسجام هرچه بین کارخانه و خانواده کارکنان برگزار شده بود برنامه‌های ذیل تدارک و اجرا شد: تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید؛ پخش سرود جمهوری اسلامی؛ نمایش ورزش باستانی آقایان و نمایش نینجای آقایان و بانوان؛ ورزش صبحگاهی؛ آکروژیم، سخنرانی معاون محترم سرمایه‌های انسانی و سازماندهی و تجلیل از حاضران در همایش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *