27 هزار نفر از اعضای کانون جوانه ها در میان برندگان جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران

با اعلام نتایج قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران، تعداد قابل توجهی از اعضای کانون جوانه ها از برندگان این قرعه کشی معرفی شدند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ؛ چهل و سومین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران طی مردادماه سال جاری برگزار و پس از پایان مهلت قانونی، قرعه کشی این جشنواره انجام شد و بیش از 27 هزار نفر از اعضای کانون جوانه ها به عنوان برندگان جوایز آن معرفی شدند.

این جوایز شامل 28 فقره کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو، 35 فقره جایزه ویژه 500 میلیون ریالی، 37 فقره کمک هزینه 150 میلیون ریالی سفر به کربلای معلی، 41 فقره کمک هزینه 100 میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس و 40 فقره کمک هزینه تحصیلی 50 میلیون ریالی و شماری از جوایز دیگر است.

گفتنی است بانک ملی ایران طی سال های اخیر با جمع آوری منابع و سپرده های قرض الحسنه مردمی در مسیر پیشبرد اهداف توسعه‌ای و مسئولیت‎ اجتماعی در کشور اقدامات بسیاری را انجام داده است که اجرای بیش از 281 طرح بزرگ عام المنفعه و خیرخواهانه، ساخت، تجهیز و بازسازی 128 مدرسه، آزادسازی یک هزار و 150 زندانی، توزیع دستگاه های تبلت به دانش آموزان مناطق محروم در ایام شیوع ویروس کرونا، کمک به ایتام، ساخت مصلی، کتابخانه، درمانگاه، مرکز فرهنگی، کتابخانه و … در اقصی نقاط کشور از آن جمله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *