شرایط آبی تهران با سال گذشته تفاوتی ندارد

سخنگوی صنعت آب گفت: در منطقه غرب تهران آب بیشتری وجود دارد که با استفاده از لوله‌های کمکی به مناطق شرقی تهران کمک کرده تا مردم با کمبود آب دست‌وپنجه نرم نکنند.

به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت»؛ عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب با اشاره به اینکه در سالجاری شرایط آبی تهران با سال گذشته تفاوتی ندارد، گفت: شرایط آبی امسال تهران مشابه سال گذشته است، اما سدهای شرق تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۳۰ میلیون لیتر کمبود وجود دارد.

به گفته سخنگوی صنعت آب این کاهش حجم به معنای آن نیست که با کمبود آب مواجه می‌شود .

وی با اشاره به اینکه آبفای تهران برای جلوگیری از به وجود آمدن بحران؛ مشغول به کار است، خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که شرق تهران اکنون در حال پایش دقیق‌تری است.

در سال‌های گذشته مناطق دیگر تهران نیز چنین وضعیتی داشتند که در این شرایط از طرح‌های جایگزین استفاده می‌شود.

به گفته بزرگ‌زاده با یاری شهروندان و مدیریت مصرف از این مشکل عبور خواهیم کرد.

وی در رابطه با طرح‌های در دستور کار برای تأمین آب موردنیاز شرق تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که شرق تهران با کمبود آب مواجه شود، تانکر حاوی آب در مناطق شرقی تعبیه نمی‌شود؛ بلکه با استفاده از از طرح‌های کمکی می‌توان به انعطاف‌پذیری بین شبکه شرق‌وغرب اتصالات بیشتری ایجاد کنیم.

سخنگوی صنعت آب در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه در غرب تهران آب بیشتری وجود دارد؛ با استفاده از لوله‌های کمکی به مناطق شرق تهران کمک کرده و از این انعطاف‌پذیری استفاده می‌کنیم تا مردم در شرق تهران نیز با کمبود آب دست‌وپنجه نرم نکنند. منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *