×

منوی سایت

اخبار ویژه

اولین صندوق اهرمی با بازارگردان فردا پذیره‌نویسی می‌شود

گروه مالی فیروزه در راستای تنوع‌بخشی به ابزار‌های سرمایه‌گذاری خود؛ صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی موج فیروزه را تأسیس کرد. این صندوق با هدف مدیریت دارایی سرمایه‌گذاران و کسب بیشترین بازدهی از طریق اهرم پایدار؛ به سبد محصولات فیروزه اضافه شده است. پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی موج فیروزه فردا یکشنبه هفتم آبان ماه از طریق تمامی کارگزاری‌های سراسر کشور با نماد «موج» آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملت ؛ از جمله وجه‌تمایز این صندوق با سایر صندوق‌های اهرمی؛ می‌توان به نقش بازارگردان رسمی در ارکان صندوق اشاره کرد که ضامن نقدشوندگی بالا و در دسترس بودن واحدهای این صندوق است.

یکی از مشکلات صندوق‌های اهرمی؛ مدیریت بخش درآمد‌ثابت آن بر اساس شرایط بازار بوده ‌است که با شناخت این مساله؛ گروه مالی فیروزه تلاش می‌کند تا با برنامه‌ریزی و هماهنگی؛ درجه اهرم پایدار و متناسب با شرایط بازار را برای صندوق ایجاد کند.


قریب به ۱۹ سال تجربه در تلاطم بازار سرمایه

گروه مالی فیروزه تجربه مدیریت دارایی موفق و حرفه‌ای بیش از ۱۶۰ سبد اختصاصی و ۱۱ صندوق سرمایه‌گذاری داخلی‌وخارجی را در کارنامه خود دارد. همچنین سابقه موفق گروه در مدیریت صندوق‌های سهامی همچون «فیروزه موفقیت» و «دریا» نشان داده است که این گروه با تحلیل‌ دقیق و مدیریت ریسک؛ امنیت در سرمایه‌گذاری را در کنار بازدهی بالا و رقابتی برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان می‌آورد.

بازدهی صندوق «فیروزه موفقیت» با میانگین سود سالانه ۵۰ درصد طی ۱۳ سال گذشته آن را در زمره پرسودترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری در ایران قرار داده ‌است (بازدهی بالاتر از مسکن، دلار و طلا). اگر این روند تاریخی بازدهی به دست آمده توسط گروه مالی فیروزه اینبار با قابلیت جذاب اهرم موجود در صندوق موج همراه شود؛ می‌تواند سود خارق‌العاده‌ای را نصیب سرمایه‌گذاران کند.

گروه مالی فیروزه فعالیت مدیریت دارایی خود را از سال ۱۳۸۴ و با تأسیس صندوق‌های خارجی برای بازار ایران آغاز کرد. راهبرد گروه از ابتدای فعالیت؛ ارائه خدمات مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاری بر اساس استاندارد‌های بین‌المللی در بازار سرمایه ایران بوده است. به همین منظور این شرکت یکی از اهداف خود را ایجاد بستری کارآمد و در دسترس برای آحاد مردم ایران جهت بهره‌مندی از خدمات و ابزار‌های متنوع مالی با بالاترین سوددهی قرار داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.