تعریف ۵ استراتژی توسعه‌ای فولادمبارکه برای افزایش سهم در بازارها

مدیرعامل فولادمبارکه گفت: اثرگذاری ملی و جهانی در زنجیره فولاد باعث شده تا فولادمبارکه جایگاه جهانی خود را در صنعت فولاد ارتقا دهد و در این زمینه استراتژی‌هایی را در بخش‌های تولید، توسعه متوازن زنجیره ارزش، توسعه نوآوری و فناوری، توسعه سرمایه‌های انسانی و توسعه پایدار قرار دهد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ محمدرضا موثقی نیا رئیس هیئت عامل ایمیدرو، در جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت فولاد مبارکه که با حضور معاونان، مدیران ایمیدرو و مدیرعامل فولادمبارکه برگزار شد؛ اظهار داشت: بهره برداری حداکثری از ظرفیت‌های تولید و توسعه متوازن زنجیره ارزش؛ استراتژی است که در این شرکت باید دنبال شود.

وی اعلام کرد: مبارکه دارای پروژه‌های متعدد توسعه‌ای است که احداث واحد نورد گرم ۲ و نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی و همچنین مشارکت در پروژه ملی انتقال آب از برجسته‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایمیدرو در جهت پیشبرد اهداف این فولادساز بزرگ کشور؛ تسهیل و تسریع در اجرای برنامه‌ها را دنبال می‌کند.

تعریف ۵ استراتژی برای افزایش سهم جهانی

در ادامه این جلسه محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه با تشریح اقدامات و برنامه های این فولادساز، گفت: فولادمبارکه از بزرگترین تولیدکنندگان ورق‌های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا محسوب می‌شود و همچنین بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان (۱۱.۴ میلیون تن) است.

طیب‌نیا با اشاره به ۵ استراتژی این شرکت برای افزایش سهم جهانی، افزود: این اثرگذاری ملی و جهانی در زنجیره فولاد باعث شده تا فولادمبارکه جایگاه جهانی خود را در صنعت فولاد ارتقا دهد و در این زمینه استراتژی‌هایی را در بخش‌های تولید، توسعه متوازن زنجیره ارزش، توسعه نوآوری و فناوری، توسعه سرمایه‌های انسانی و توسعه پایدار قرار دهد.

وی گفت: فولادمبارکه دارای ۱۷ پروژه توسعه‌ای است که عمده آن در حوزه‌های ارتقای ظرفیت تولید و تامین انرژی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *