شرکت‌های گردشگری از فرصت طلایی طرح سفرکارت استفاده کنند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، گفت: طرح سفرکارت به منظور کمک هزینه سفر، طراحی و اجرا شده و در رونق گردشگری بسیار تأثیرگذار خواهد بود. امید است شرکت‌ها و فعالان این عرصه، از این فرصت طلایی بهره‌مند شوند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ؛ «منصور مهرزاد» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، با اشاره به اینکه طرح «سفرکارت» بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای نخستین ‌بار در استان اجرا شده، گفت: این طرح با استقبال گسترده شرکت‌ها و فعالان حوزه گردشگری مواجه شده و علاقه‌مندان سفر می‌توانند برای سفرهای خود از این بانک، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.


وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان کردستان، ضمن بیان اینکه در حال حاضر ۵۹ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به صورت مستمر به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی خدمات ارائه می‌دهند، اظهار داشت: طرح سفرکارت به منظور کمک هزینه سفر، طراحی و اجرا شده و در رونق گردشگری بسیار تأثیرگذار خواهد بود. امید است شرکت‌ها و فعالان این عرصه، از این فرصت طلایی بهره‌مند شوند.


در ادامه دیدار «حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب بانک در استان کردستان، بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای اجرای طرح «سفرکارت»، با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری تفاهم‌نامه امضا می‌کند.


وی هدف از اجرای این طرح را توسعه صنعت گردشگری و تقویت نشاط اجتماعی دانست و افزود: مسافران و گردشگران می‌توانند با مراجعه به دفاتر گردشگری طرف قرارداد با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در چارچوب طرح «سفرکارت»، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.


مدیر شعب بانک در استان کردستان، عنوان کرد: این وام به ۲شکل سفرکارت و حمایتی سفر، تا سقف ۱۰۰میلیون تومان پرداخت می‌شود و دوره بازپرداخت این وام در قالب سفرکارت، ۶ ماهه و در قالب حمایتی سفر، ۲۰ ماهه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *