ارائه طرح‌ها و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مردم فارس در چارچوب میز خدمت

در سفر آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور به استان فارس، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر اساس برنامه تنظیم شده وزارت امور اقتصادی و دارایی، میزخدمتی با عنوان طرح ملی «خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی» برپا کرد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ؛ در این میز خدمت دکتر «رضا خواجه نائینی» نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر «علی نظامی» مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر «علی‌عادل عابدی‌نژاد» مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران شعب بانک‌ها در استان فارس حضور داشتند.


دکتر «رضا خواجه نائینی» نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در بازدید از میز خدمت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور افزایش سطح ارتباط بین ساختارها و مجموعه‌های اقتصادی استان فارس، برای حل مشکلات اقتصادی استان برپا شده است.


وی افزود: باید مشکلات جامعه را تحلیل کنیم، میزان نارضایتی مردم را مورد بررسی قرار دهیم و با برنامه‌ریزی‌های تخصصی و منسجم آن‌ها را حل کنیم.


در ادامه مراسم «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک در استان فارس، گفت: در۲سال گذشته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با حمایت‌های دولت سیزدهم و وزارت امور اقتصادی و دارایی، دستاوردها و موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.


وی میزهای ارتباط مردمی و میز خدمت را یکی از مصداق‌های جهاد تبیین دانست و تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف به رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع هستند.


مدیر شعب بانک در استان فارس با اشاره به اینکه ارتباط بی‌واسطه با مردم یکی از اهداف دولت سیزدهم است، گفت: برپایی میزخدمت حائز اهمیت است زیرا مردم می‌توانند با مراجعه به میز ارتباطات مردمی، به صورت مستقیم و با ارائه مدارک و مستندات، مطالبات و تقاضاهای خود را پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *