تقدیر از آتش ‌نشانان شرکت مجتمع فولاد صنعت بناب

مراسم تجلیل از نیروهای خدوم و پر تلاش آتش نشانی مجتمع فولاد صنعت بناب به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش ‌نشانی و ایمنی و همچنین اهتمام و تلاش تمامی دست اندرکاران مجتمع برای مهار آتش کارخانه همتاز موتور برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب؛ دراین مراسم رضا لعلی فرماندار شهرستان بناب، اسرافیل احمدیه مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب، خیالی مالک کارخانه همتاز موتور و جمعی از مدیران و مسئولان شهر بناب حضور داشتند.

اسرافیل احمدیه مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در این مراسم ضمن تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشان و ایمنی، از خدمات شایسته آتش نشانان و کارکنان این مجتمع به‌ ویژه واحد آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی، بهداری و پشتیبانی تولید، در مهار آتش سوزی کارخانه همتاز موتور تقدیر و تشکر کرد.
وی گفت: همه افراد حاضر در صحنه آتش سوزی از ابتدا با حضور در محل حادثه و با بهره گیری از توان و استعدادهای خود، برای مهار آتش کمر همت بسته و با اقدامات شایسته خود نقش مؤثر و ارزنده‌ ای را در مهار آتش کارخانه همتاز موتور ایفا کردند.
احمدیه با بیان این که، شغل آتش نشانی بسیار شریف و ارزشمند است خطاب به آنان افزود: شما آتش نشانان با همتی بالا و زحمت های طاقت فرسا به صورت شبانه روزی، نه تنها در داخل مجتمع فولاد صنعت بناب، بلکه در هر جایی ازشهرستان و استان که نیاز باشد به خوبی ایفای نقش می کنید و در هنگام وقوع حادثه با از خودگذشتگی از هیچ تلاشی فروگذار نیستید.
رضا لعلی فرماندار شهرستان بناب نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: هیچکس نمی خواهد حادثه ای رخ دهد و خسارت جزیی یا کلی به مال ، جان و اموال مردم وارد شود، چه رسد به واحدی که در راستای تولید، اشتغال و ارزآوری برای کشور فعالیت می کرد.
وی افزود: قطع یقین با حمایت و دعاهای مردم و همت مسئولان، کارخانه همتاز موتور را مثل روز نخست درست خواهیم کرد تا همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهد، اما در دل این حادثه تلخ یک اتفاق زیبا روی داد که آن هم حماسه ایثار، از خود گذشتگی، همدلی و هم افزایی بود که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

لعلی با بیان این که، وظیفه شما آتش نشانان از خود گذشتگی است و افتخار می کنم که در کنار شما هستم گفت: شما آتش نشانان و به خصوص آتش نشانان فولاد صنعت بناب که در خط مقدم این حادثه بودند برای شهر و منطقه افتخار آفرینی کردید.
وی افزود: این حادثه باعث شد یک وحدت و همدلی در بین مدیران و مسئولان منطقه بوجود آید، چرا که جا به جایی مواد اولیه کارخانه و انتقال آنها به مکانی امن یک اتفاق خوشایند بود که همدلی و هم افزایی بین همگان را بیشتر کرد و به همین خاطر این شجاعت، شهامت و مردانگی تان قابل ستایش است.
لعلی درادامه گفت: باید بگویم این شجاعت و شهامت شما علاوه بر اینکه در فولاد صنعت بناب یک برگ زرینی در دفتر افتخارات این شرکت ثبت کرد، در شهرستان بناب ثبت خواهد شد که چه کسانی آمدند و فداکارانه کار کردند.
در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیراز طرف لعلی فرماندار شهرستان بناب از مدیریت، آتش نشانان غیور و پرسنل ایمنی مجتمع فولاد صنعت بناب تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *