با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ برای 61 هزار و 246 نوزاد در پست بانک ایران حساب افتتاح شد

بر اساس ششمین صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و گزارش معاونت سازمان و برنامه ریزی از ابتدای سال تا هشتم مهرماه سال جاری برای بیش از 61 هزار و 246 نوزاد متولد شده افتتاح حساب شده و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده است. 

به گزارش اقتصاد ملت و به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران ؛ اطلاعات 61 هزار و 986 نوزاد توسط شعب این بانک در سراسر کشور دریافت شده است که از مجموع آن تعداد 61 هزار و 246 نوزاد حساب های آنان افتتاح شده است و تعداد 740 نوزاد نیاز به تعیین تکلیف به علت افتتاح حساب نزد شعب این بانک را دارند.


بنابر این گزارش: تا هشتم مهرماه سالجاری نیز تعداد 58  هزار و 331 واریزی انجام شده به حساب نوزادان از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی صورت گرفته است.

بنابر این گزارش : اداره کل روابط عمومی با هدف فرهنگسازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اسلایدهای راهنمایی دسترسی و ثبت نام مراجعین به پنجره خدمات دولت و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در صفحه اول وب سایت بانک و شبکه‌های اجتماعی داخلی منتشر و موشن گرافیکی نیز به منظور معرفی پست بانک ایران به عنوان بانک عامل اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شبکه‌های اجتماعی بانک پخش کرده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *