طرح توسعه نیروگاه ری در مسیر پیشرفت

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق تهران و مجری طرح توسعه نیروگاه ری به همراه شهردار باقرشهر ضمن بازدید از پروژه پست 230 کیلوولت GIS نیروگاه ری؛ در راستای ایجاد زیرساخت‌های طرح توسعه نیرگاه ری نشستی مشترک داشتند.
به گزارش پایگاه خبری «اقتصاد ملت» و به نقل از روابط‌عمومی نیروگاه ری؛ مدیرعامل نیروگاه ری در ابتدای این دیدار در خصوص تمامی فعالیت‌های انجام شده تا امروز و مجوزهای اخذ شده در خصوص این طرح گزارشی ارائه کرد.
مدیرعامل شرکت تولید برق تهران در ادامه با تاکید بر لزوم افزایش تولید برق در منطقه و نیاز شبکه به این میزان تولید و همچنین اهمیت آن با بیان اینکه این طرح ملی بوده؛ بر تسریع آن تأکید کرد.
در ادامه مجری طرح توسعه نیروگاه‌ ری افزود: این نوسازی راندمان نیروگاه را از 22 درصد به نزدیک 60 درصد افزایش می‌دهد.
وی همچنین تاکید کرد: در نوسازی این واحد نیروگاهی از تکنولوژی سیکل ترکیبی که بیشترین راندمان را به همراه دارد و باعث کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی و صوتی نیز می‌شود؛ استفاده شده است.
در انتهای این دیدار شهردار باقرشهر ضمن تشکر از مدیریت شرکت نیروگاه ری بابت برگزاری این بازدید و نشست؛ بر نیاز منطقه به خصوص بخش صنعتی منطقه به برق و اهمیت عدم قطعی و همچنین موفقیت استراتژیکی منطقه باقرشهر با توجه به وجود نیروگاه تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *