توانمندی‌های پتروشیمی ایلام فراتر از منطقه است

مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: دستاوردها و توانمندی‌های این شرکت فراتر از منطقه است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام؛ غلامحسن گرشاسبی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده بسیج کارگری استان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مجتمع گفت:چشم امید مدیریت شرکت پتروشیمی ایلام به بسیج و فرهنگ بسیج است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: بسیج می‌تواند به صورت راهبردی تولید را حمایت و یاری کند.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با بیان اینکه بسیجی شاخص و معیارهایی دارد و بسیجی بطور مطلق مرید ولایت است، گفت: بسیج از توانمندی مطالبه‌گری برخوردار است و می‌تواند مسئولین را به میدان جهاد ،کار و تلاش رهنمون کند.

گرشاسبی با بیان اینکه دستاوردها و توانمندی‌های پتروشیمی ایلام فراتر از منطقه است، ادامه داد: در ایام انتخابات فعالیت انتخاباتی در پتروشیمی ایلام مطلقاً ممنوع است.

وی رسالت اصلی پتروشیمی ایلام را تولید عنوان کرد و افزود: با تلاش کارشناسان و متخصصان مجتمع برای نخستین بار از سوختن ۲ هزار تن C3 پلاس جلوگیری شد.

فرمانده بسیج کارگری استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته دفاع مقدس گفت: پتروشیمی ایلام بواسطه قرار گرفتن در مسیر تولید و خدمت واقعی به مردم و‌ جوانان در نوک پیکان دشمن است.

سرهنگ شفیعی با بیان اینکه وظیفه‌ی ذاتی سپاه حمایت از تولید است تاکید کرد: بسیج کارگری باید در پتروشیمی بیش از پیش فعال شود.

وی تصریح کرد: ذهن مدیر نباید مشغول حاشیه‌ها شود بلکه فقط باید در اندیشه تولید و ارتقاء تولید باشد.

فرمانده بسیج کارگری استان در پایان با اشاره به این مهم که کشور و بویژه صنعت در جبهه‌ی اقتصادی قرار دارد و قصور خیانت است ،از مدیریت جهادی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جبهه تولید تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *