سرمایه ‌گذاری در صنعت به ویژه در فولاد امری ضروری است

رئیس جمهور در آئین راه اندازی فاز اول نیروگاه شهید حاج احمد کاظمی فولاد مبارکه از حس ایمان، امید و امنیت در فولاد مبارکه تقدیر کرد و گفت: پیام کارکنان فولاد مبارکه برای رهبر معظم انقلاب تلاش برای آینده درخشان ایران است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ ​​​​​​آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان ظهر جمعه در آئین راه اندازی فاز اول نیروگاه شهید حاج احمد کاظمی فولاد مبارکه اظهار داشت: در آستانه ولادت با سعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) هستیم این دو مناسبت فرخنده را به همه مردم ایران و کارکنان فولاد مبارکه تبریک می‌گویم.

 وی گفت: برای بنده توفیق ارزشمندی بود در جمع کارکنان، مهندسان ،کارگران، مشاوران و مدیران فولاد مبارکه حاضر شوم و شایسته است از زحمات مدیرعامل فولاد مبارکه و سایر مدیران و کارکنان پرتلاش و مخلص این مجموعه قدردانی کنم.

رشد تولید، تولید قدرت می‌کند

آیت الله رئیسی گفت: رشد تولید، تولید قدرت می‌کند، کشور ما را در اقتصاد توانمند می‌کند و در برابر تکانه‌ها ضرری به ما وارد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کند می‌تواند تولید را  دچار توقف و عقب‌گرد کند، ادامه داد: تمام تلاش دشمن این است که کشور رشد اقتصادی نداشته باشد و این در حالی است که رشد اقتصادی ما در بهار امسال به ۶.۷ درصد رسیده و این دشمن را گیج می‌کند، مگر می‌شود کشوری در حال تحریم و تهدید این میزان رشد داشته باشد.

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه دلیل باور نداشتن دشمن به ایران به دلیل عدم شناخت آنها از مردم ایران است، ابراز داشت: اگر دشمن می‌دانست مردم اصفهان در هر کوی و برزن برای کشور مایه می‌گذارند باور داشت که نمی‌تواند ایران را تهدید کند.

وی با اشاره به اینکه ایران مقتدر امروز سرمایه خون مطهر شهیدان بزرگ است، افزود: ما مردمی داریم که در هر کوی و برزن برای اجرای امر ولی و امام مسلمین و برای ایجاد آرامش در دل مردم تلاش می‌کنند و استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرده و سرافرازانه سر خود را بلند می‌کنند.

امید و امنیت را در فولاد مبارکه شاهدیم

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در بازدید کوتاه برخی از بخش‌های فولاد مبارکه و اظهارات کارگران به این نتیجه رسیدیم که برای سربلندی ایران و ایجاد حس امنیت و امید در بدنه صنعت عزمی راسخ وجود دارد، گفت: کارگردان می‌گویند رشد تولید را به جایی خواهیم رساند که مردم احساس امید و امنیت کنند، این پیام عزیزان و کارگران فولاد مبارکه است که با عزم و اراده پولادین، عزم قوی و امید به آینده اتفاق می‌افتد.

وی اضافه کرد: کارها در فولاد مبارکه کاملا با برنامه‌ریزی دقیق پیش می‌رود، هدف‌گذاری‌های خوبی شده است، این مجموعه با برنامه، هدف، ایمان قوی، گام‌های استوار بر می‌دارد و حتما به جایگاهی در شان خود خواهد رسید.

وی افزود: اگر مسئولان فولاد مبارکه می‌خواستند به آنچه در ۳۰ سال قبل بوده اکتفا کنند نباید این توسعه را می دیدم، برنامه داشتن برای خود تامینی، استقلال و حرکت و به قول فولادی ها از سنگ تا رنگ و بیشتر از سنگ تا رنگ و همه تبدیل هایی که در زندگی مردم اتفاق می افتد، ایجاد امید است.

رئیس جمهور ادامه داد: مقام معظم رهبری به همه ما فرمودند که شرط اساسی موفقیت ایمان و امید به آینده است و این دو شرط را در فولاد مبارکه شاهد هستیم و کارکنان این شرکت آینده را بسیار درخشان می‌بینند و آینده بسیار درخشانی را رقم خواهند زد و عزیزان در این صنعت گام‌هایی که بر می‌دارند در جهت رفع مشکلات منطقه اطراف صنعت فولاد موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *