دیدار مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با خانواده معزز شهدا

مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به همراه عباس محمدی فشارکی مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران یک شنبه دوم مهرماه به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور در منازل تلاشگران گرانقدر ذوب آهنی سید رضا و سید حسن موسوی فرزندان شهید سید رسول موسوی و همچنین همکار گرامی غلامعلی آشوری فرزند شهید که هم اکنون در بستر بیماری به سر می برد، با این عزیزان و خانواده گرانقدر شهدا دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ در این دیدار ، مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس ، به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایثارگران اشاره کرد و گفت : همانطور که حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی بیان داشتند ، دشمن همه هستی ما را نشانه گرفته بود و شهدا با نثار جان خود ، این کشور را حفظ کردند و لذا کار بزرگ آنها تا ابد جاودان است .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن تقدیر از خانواده گرانقدر شهدا ، حضور فرزندان این اسطوره های ایثار و مقاومت در شرکت را گنجینه ای ارزشمند توصیف کرد و گفت : ما تا ابد مدیون شهدا هستیم و وظیفه امروز ماست که با صیانت از خانواده شهدا ، حافظ فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

عیادت مدیر عامل ذوب آهن اصفهان از غلامعلی آشوری همکار فرزند شهید

همچنین مدیر عامل شرکت به همراه عباس محمدی فشارکی مشاور استاندار اصفهان از همکار ذوب آهنی غلامعلی آشوری در منزل  وی در شهر  درچه عیادت نموده و در جریان امور درمانی وی قرار گرفت. در این دیدار و عیادت که محسن سلیمیان سرپرست امور شهدا و ایثارگران شرکت  حضور داشتند خانواده این همکار به تشریح وضعیت بیمار خود پرداختند.

مهدی کوهی مدیر عامل شرکت  ضمن دلجویی از خانواده غلامعلی آشوری از صبر و پایداری خانواده این همکار در طول درمان او تشکر کرده و یادآور شد که شرکت  همواره قدردان زحمات و فداکاری های همکاران بوده و خود را موظف به رفع مشکلات آنان می داند.

وی از سرپرستی مربوطه خواست که اقدامات درمانی انجام شده و شرایط ادامه درمان این تلاشگر شرکت را گزارش کند. در این عیادت عباس محمدی فشارکی مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران نیز خطاب به  خانواده آقای آشوری گفت: خانواده شما در امور جبهه و جنگ و ایثار و شهادت پیشتاز بوده و اینک فرزند این خانواده در امر تولید و اقتصاد نیز ایفای نقش کرده و سلامتی خود را از دست داده است.

وی افزود، می دانیم که روزهای سختی  بر این خانواده می گذرد ولی به لطف الهی امیدواریم و استانداری اصفهان نیز پیگیر درمان این ایثارگر جبهه تولید و فرزند شهید است.

شایان ذکر است که غلامعلی آشوری فرزند شهید عباسعلی آشوری اهل فلاورجان است که در سال ۱۳۶۳ در جبهه ها به شهادت رسیده است. غلامعلی آشوری در سال ۱۳۸۶ به استخدام ذوب آهن اصفهان در آمده و در بخش کوره بلند مشغول به کار شده است. وی در اوایل سال ۱۴۰۰ در حین کار دچار تشنج شده و بعد از انتقال به بیمارستان شهید مطهری دو نوبت تحت عمل جراحی مغز قرار می گیرد. تومور مغزی  از سر او خارج می شود و تا اکنون در بستر بیماری به سر می برد. همسر ، دختر و پسر این همکار ذوب آهنی پیگیر درمان او و چشم به راه دعای همگان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *