پیگیری جهت حل مشکل زیرساخت های معدن مس جانجا در دیدار با قائم مقام وزیر نیرو

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: برای رفع مشکل زیرساخت های معدن مس جانجا در دیدار با قائم مقام وزیر نیرو مباحثی مطرح شد و مقرر گردید که در این راستا اقدام لازم انجام گیرد.

به گزارش اقتصاد ملت؛ محمد سرگزی در گفت و گویی، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده بهسازی معابر محله جام جم شروع شده است که این موضوع از منابع 150 میلیارد تومانی اخذ شده از هیات وزیران صورت پذیرفته است باید گفته شود در این فاز یازده محله به عنوان هدف بازآفرینی شهری است که قرار بر این است بخش هایی از محلات آسفالت و بهسازی شود.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 360 میلیارد تومان برای بهسازی و بازسازی بافت فرسوده و حاشیه شهر زابل در نظر گرفته شد و اعتباری هم برای ایمن سازی و روشنایی نقاط حادثه خیز سیستان اختصاص داده شده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده مقرر شد خسارت نکشت به کشاورزان منطقه سیستان داده شود و این موضوع در هئیت دولت نیز به تصویب رسیده است که در مرحله اول پرداخت این خسارت اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان به صورت بلاعوض به کشاورزان منطقه سیستان که به دلیل خشسکسالی نتوانستند زمین های خود را کشت کنند تعلق خواهد گرفت.

سرگزی عنوان کرد: در روزهای اخیر هم دیداری با قائم مقام وزیر نیرو داشتم که در این دیدار بر تامین زیرساخت های معدن مس جانجا تاکید شد و مقرر شد شرکت توانیر در این خصوص اقدام لازم را انجام دهد.

منبع: دنیای معدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *