نشست شورای مدیران بیمه سینا برگزار شد

نشست شورای مدیران بیمه سینا به‌منظور بررسی تحقق اهداف و تبیین برنامه‌های کلان با حضور معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی در این نشست با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی جهت حرکت در مسیر تحقق اهداف اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری به لحاظ شاخص‌های عملکردی وضعیت قابل قبولی داشتیم اما باید برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنیم.

نایب‌رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر وصول مطالبات معوق گفت: جلوگیری از رشد مطالبات معوق و برنامه‌ریزی برای وصول آنها موجب ورود به موقع وجوه نقد به شرکت شده و کمک موثری در ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پرداخت منظم خسارت‌ها خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به تلاش و همدلی برای تحقق بودجه‌ی هدف‌گذاری شده تا پایان سال اشاره کرد و گفت: همه مدیران باید در این زمینه فعال باشند تا بتوانیم بودجه را محقق کنیم.

سلطانی با اشاره به اعلام سطح یک توانگری مالی و ارتقاء ظرفیت نگهداری ریسک بیمه سینا از سوی بیمه مرکزی بیان داشت: این اتفاقات مایه خرسندی و نتیجه همکاری و هم‌افزایی همه مدیران و کارکنان است و باید برای حفظ و بهبود آن نیز کوشا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *