بازدید رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه گیلان

دکتر سیاوش نیازی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در نشست تخصصی با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان با اشاره به اهمیت بحث صادرات و رعایت الزامات این مهم گفت: صادرات نقش اساسی در رشد تولید و اشتغال داشته و برای گسترش و حضور فعال در بازارهای بین المللی، نیازمند برنامه ریزی منظم و توجه بیش از پیش به استاندارد های داخلی و جهانی داریم.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)؛ دکتر سیاوش نیازی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در نشست تخصصی با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان با اشاره به اهمیت بحث صادرات و رعایت الزامات این مهم گفت: صادرات نقش اساسی در رشد تولید و اشتغال داشته و برای گسترش و حضور فعال در بازارهای بین المللی، نیازمند برنامه ریزی منظم و توجه بیش از پیش به استاندارد های داخلی و جهانی داریم.
فرزاد کوه نژاد مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در پگاه گیلان، گزارشی از فعالیتها، عملکرد و برنامه های توسعه ای این مجموعه ارائه کرد و گفت: برای جهش تولید اساس کار، سرمایه گذاری است و با ارائه طرح های سرمایه ای و دانش بنیان در تلاش هستیم در فضای رقابتی کنونی با رشد تولیدات و تثبیت نوسانات اقتصادی، بیش از پیش حرکت رو به رشدی را تجربه کنیم.
همچنین در این نشست مدیران این شرکت به بیان نظرات پیرامون حوزه های کاری خود پرداخته و رهنمود های لازم توسط رئیس هیئت مدیره جهت مرتفع شدن مسائل، ارائه شد.
شایان ذکر است با حضور رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران از خطوط تولید، انبارها و سیستم تصفیه فاضلاب این شرکت بازدید صورت پذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *