معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از هاب پستی غرب کشور بر نظارت حداکثری بر فرایندهای پستی به منظور ارتقای کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.
به گزارش اقتصادملت به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در جریان سفر به استان همدان ازهاب پستی غرب کشور بازدید و خواستار توسعه مرکز تجزیه و مبادلات پست استان شد.
لیائی با اشاره به رشد و توسعه تجارت الکترونیک افزود: «برای شبکه پستی که به عنوان یک نهاد خدمت رسان در جامعه فعالیت می کند، تلاش مستمر بر ارتقای کیفیت خدمات برای ماندگاری در بازار باید همواره مدنظر باشد.»
وی با اشاره بر رشد چشمگیر فروشگاه های اینترنتی و استقبال روز افزون مشتریان از این نوع فروشگاهها بر لزوم بهره گیری از سیستمهای هوشمند انبارداری و لجستیک تاکید کرد و گفت: «با اجرای این مهم سرعت، دقت و کیفیت اجرای فرایندها افزایش می یابد.»
بازدید از پست همدان و بین النهرین در راستای بررسی فرایندهای اجرایی و عملیاتی، دیدار و گفتگو با کارکنان و مشتریان و بازدید از مهمانسراهای پست استان از جمله دیگر برنامه های رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست طی این سفر بود.
https://eghtesademelat.ir/?p=212053