تولیدات شرکت فولاد آلیاژی ایران قابل رقابت با بازارهای جهانی

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در حضور برخی فعالان بازار سرمایه با تاکید بر اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران دانش بنیان و” های تک” است، بیان کرد: محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران قابل رقابت با بازارهای جهانی است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ مهندس کمال زاده در نشست خبری با فعالان بازار سرمایه، مدیران دارایی و تحلیلگران گفت: مجموعه فولاد آلیاژی ایران علاوه بر خط تولید فعلی، 2 طرح توسعه ای بزرگ را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه مجموعه فولاد سازی 2 یا پروژه یزد یک با تولید700 هزار تن انواع شمش های فولاد آلیاژی در حال تحویل گیری از پیمانکار است، افزود:  ذوب های آزمایشی در زمینه کوره EAF و LF انجام شده است و با توجه به اینکه قسمت ذوب، به طور کامل تحویل گرفته شد و قسمت ریختگی تا اواخر شهریور ماه تحویل و به تولید می رسد پیش بینی می شود تا پایان شهریور بهره‌برداری از این خط را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه پروژه فولاد سازی ۲ بعد از 13 سال در حال تحویل و بهره‌برداری است، افزود: با فعالیت این خط 700 هزار تن به 550 هزار تن فولاد های آلیاژی این شرکت در حوزه تولید اضافه می شود و ظرفیت فولاد سازی فولاد آلیاژی ایران در حالت اسمی به یک میلیون و 250 هزار تن می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *