گروه : اسلایدر / اقتصاد کلان-بانک و بیمه-بورس
دکتر آقادادی و هیئت همراه با حضور در سرپرستی استان خراسان شمالی به بازدید و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با همکاران ، نمایندگان و ذی نفعان شرکت پرداختند.
به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر؛ در ابتدا گزارشی از وضعیت عملکرد خراسان شمالی توسط مدیریت سرپرستی استان ارائه شد و مدیرعامل شرکت نکاتی را در این خصوص و برنامه های مورد نیاز جهت افزایش بازدهی سرپرستی بیان نمودند.
دکتر آقادادی در این بازدید ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان و همکاران به تشریح برنامه های شرکت برای ارتقای جایگاه بیمه کوثر پرداختند و خواهان اشاعه خدمات غیرحضوری ، کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و همچنین ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک شدند تا این عوامل زمینه ساز جلب رضایت مشتریان و افزایش سودآوری به عنوان اهداف عالی شرکت گردد.
ایشان با تبریک سالروز تاسیس استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار شرکت “کوثر، خیر کثیر” اشاره نمودند و حمایت و پشتیبانی از شبکه فروش را امری ضروری دانستند که موجبات بهبود کارایی را فراهم می آورد و مشارکت و انسجام همکاران و نمایندگان را در ثبت عملکرد رو به جلو در بیمه کوثر بسیار موثر عنوان نمودند.
آقادادی در پایان با اشاره به عملکرد بالغ بر 4 هزار میلیاردی فروش شرکت ابراز امیدواری کرد همکاران شرکت با سعی و تلاش مضاعف خود زمینه ساز ارتقای سطح عملکرد و بهبود فرآیند ارائه خدمات به مشتریان شوند
https://eghtesademelat.ir/?p=208311