پیام تبریک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس؛ «کامران داستانی» در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«پیش‌قراولان عرصه‌ی آگاهی‌بخشی و حاملان واقعیت‌های اجتماعی!

شجاعت، رسالت، نظرگاه دقیق و بیان نکته‌سنج‌تان را پاس می‌داریم بی‌شک تک‌تک واژه های‌تان که در خدمت بیان حق و حقیقت‌ قرار دارند، واژه‌هایی قدسی اند و قلم زدن‌ شما قدم زدن  در راه  حق‌طلبی‌ست و کاملا مبرهن است که هیچ جامعه‌ای بدون ارج نهادن به اصحاب رسانه و ایجاد زمینه مساعد برای انتشار آزادانه اخبار و دسترسی آسان شهروندان به اطلاعات موثق پیشرفتی متوازن حاصل نخواهد کرد.

از این که علی‌رغم تمام موانع و کمبودها و بدون کمترین چشم‌داشت در سالی که گذشت خدمتگزاران خود را همراهی کردید و ضمن انعکاس دستاوردها ما را از نصایح و انتقادات خود نیز بی‌نصیب نساختید، سپاسگزاریم چرا که اگر همراهی و یاری شما نبود، امروز اقتدار و استقلال ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف عینیت چندانی نداشت.

سختی‌های حرفه‌‌ای‌تان را درک می‌کنیم و خوب می‌دانیم که چگونه با جوهر وجودتان مشق حق‌جویی می‌کنید. امیدواریم هیچ گاه در این راه از اراده و قدرت قلم‌تان کاسته نشود.

بار دیگر به نوبه‌ی خود فرا رسیدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را خدمت شما تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال بهروزی را برای حضرتعالی و خانواده محترم آرزومندم.

روزگارتان فرخنده!

کامران داستانی

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *