خبرنگاری در هزاره سوم نه فقط به مثابه یک حرفه، بلکه یک هنر شریف است که مرز بین آگاهی و ناآگاهی را ترسیم می کند.
به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه مرکزی ایران؛ در روزگاری که فضای مجازی بر واقعیت های جامعه، سایه افکنده و سیطره یافته است این جامعه خبری است که همچنان بر قواعد حرفه ای و اصول اخلاقی خود پایبند مانده و بر استیلای متن بر حاشیه، اصرار می ورزد.
پرداختن به متن تحولات اقتصادی به ویژه در حوزه صنعت بیمه یکی از مهمترین مولفه های توسعه کشور است و خبرنگارانی که دلی عاشق و جانی آگاه دارند در حقیقت مشاوران راستین سیاستگذاران و مدیران این عرصه به شمار می آیند.
رصد کمیت و کیفیت فعالیت بیمه گران، احصای نیازها و مطالبات بیمه گذاران، شفاف سازی آخرین دستاوردهای صنعت بیمه و ارائه راهکارهای جدید برای تعمیم فرهنگ بیمه از جمله ماموریت هایی است می تواند ضریب امید به آینده و رفاه اجتماعی را در کشور افزایش دهد.
تلاش بی دریغ جامعه خبرنگاران صنعت بیمه برای گذراندن دوره های عمومی و تخصصی بیمه، تمرکز بر تحلیل صحیح داده ها، دقت در انتشار آمار و نگاه واقع گرایانه به دستاوردهای این صنعت به بازیابی جایگاه بیمه گری در کشور کمک شایانی کرده است.
حضور روشنگرانه اصحاب رسانه در مجامع و محافل بیمه ای و هم افزایی با جامعه بیمه گران، یک روی سکه ماموریت خبرنگاران است و روی دیگر آن را باید در انعکاس مطالبات بیمه ای مردم، به تماشا نشست.
خبرنگاران ، آیینه ای پیش روی فعالان صنعت بیمه قرار می دهند تا تصمیم سازی ها در فضای شفاف تر و کاربردی تری شکل بگیرد.
ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار بر خود فرض می دانم از همدلی های صادقانه و راهنمایی های دلسوزانه شما همراهان صنعت بیمه، صمیمانه سپاسگزاری کرده و دوام توفیقات شما را از درگاه باریتعالی مسالت نمایم.
https://eghtesademelat.ir/?p=207942