توزیع گذرنامه های اربعین در اولویت کاری پست است

سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست، در شورای مدیران پست استان تهران، توزیع مرسولات محتوی گذرنامه زائرین حسینی را در اولویت برنامه های شبکه دانست.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ شورای مدیران پست استان تهران با حضور سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیر کل پست استان تهران و مدیران مناطق پستی تهران با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد ترافیک و درآمد مناطق پستی در بازه زمانی منتهی به تیرماه سال جاری برگزار شد.
شریف زاده در این نشست با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعیدالله الحسین(ع) و افزایش ترافیک مرسولات حاوی گذرنامه برای تشرف زائرین حسینی به عتبات عالیات، توزیع گذرنامه را در اولویت برنامه کاری شبکه پستی دانست.
رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست به حضور موفق همکاران این مجموعه با همکاری پست تهران در جشن بزرگ عیدغدیر اشاره کرد و افزود: حضور موفق و تجربه کسب شده در این رویداد بزرگ، زمینه ای برای خدمت رسانی بهتر به ویژه در ارائه سرویس پست یافته به زائرین حسینی را فراهم کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست به مجموعه اقدامات انجام شده‌ی شبکه پستی از ابتدای سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری نمایشگاه صنعت پست، از جمله اقدامات مهمی بود که باعث شناخت بهتر صنعت پست در جامعه و خدمات نوین آن شد.
وی افزود: به واسطه تلاش همکاران و بازدیدهایی که سازمان ه و اقشار مختلف، از این رویداد مهم داشتند، موفق شدیم  ظرفیت واقعی پست را معرفی کرده و دیدگاه ها  را نسبت به جایگاه فعلی پست تغییر دهیم.
شریف زاده به اقدامات زير بنایی صورت گرفته در راستای ارتقای جایگاه پست اشاره کرد و گفت: اساسنامه شرکت ملی پست در حال حاضر تنظیم و با هدف تثبیت و دائمی شدن  به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و اميد است هر چه زودتر به نتیجه رسیده و تصویب شود.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در پایان، ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیرکل و مدیران مناطق پستی استان تهران، بیان کرد: در حال حاضر با تلاش های مجموعه مدیریتی پست تهران، ما به نتایج مطلوبی در این استان دست یافته ایم و انتظار می رود همچون گذشته با همدلی و امید به آینده، پاسخگو و پیگیر مسائل و مشکلات همکاران و مشتریان بوده و  همگی در تحقق اهداف عالی شرکت گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *