×

منوی سایت

اخبار ویژه

جلب حداكثری رضایت مشتریان خُرد فولاد مباركه

جلسه هم‌اندیشی مدیران حوزه معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با مدیران بازرگانی مراکز خدماتی این شرکت به‌منظور افزایش تعامل و آشنایی بیشتر این مراکز با خطوط تولید و بررسی میزان تحقق مأموریت مراکز خدماتی که در نهایت به جلب حداکثری میزان رضایت مشتریان خرد فولاد مبارکه منجر می‌شود، برگزار شد.

 به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ در این جلسه عملکرد سه‌ماهه ابتدایی این مراکز در سال 1402 در تحقق شاخص‌های فروش استانی، فروش به تولیدکننده و خرده‌فروشی و همچنین نحوه ارائه خدمات مورد ارزیابی قرار گرفت و بر رعایت شاخص‌های مورداشاره در فروش محصولات به مشتریان خُرد در ماه‌های آتی تأکید شد.

بررسی راهکارهای ارتقای سطح عملکرد مراکز خدماتی، ابراز رضایت نمایندگان مراکز خدماتی از شیوه جدید تخصیص محصول از سوی فولاد مبارکه به مراکز که بر اساس ارزیابی عملکرد واقعی انجام شده و در نتیجه به بهبود عملکرد مراکز و همچنین افزایش رضایت مشتریان خُرد منجر شده است، از دیگر نکات مطرح‌شده در این نشست بود. علاوه بر این، در این جلسه مقرر شد مراکز خدماتی جهت بازاریابی مویرگی در استان‌های محل استقرار و تهیه کتابچه و بانک اطلاعاتی کامل درباره مشتریان بالقوه و بالفعل مصرف‌کننده محصولات فولاد مبارکه اقدام نمایند.

گفتنی است فولاد مبارکه با دارا بودن 30 مرکز خدماتی در استان‌های کشور اقدام به فروش کالا به مشتریان خُردی می‌کند که امکان خرید مستقیم کالا را ندارند و همواره در تلاش است تا در این حوزه نیز رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.