در مجمع‌عمومی عادی سالیانه صورت می‌گیرد؛تصمیم‌گیری سهامداران آسیاتک درباره هیات‌مدیره جدید

سهامداران شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در جلسه مجمع‌عمومی عادی سالیانه این شرکت (منتهی به اسفند ۱۴۰۱) که فردا برگزار می‌شود؛ درباره ترکیب و اعضاء هیات‌مدیره تصمیم‌گیری می‌کنند.

به گزارش اقتصادملت و به نقل از روابط‌عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک؛ مجمع‌عمومی عادی سالیانه مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۱ فردا ۱۱ مرداد در مرکز نوآوری و شتابدهی «رایمون» برگزار می‌شود. در این مراسم اعضاء هیات‌مدیره شرکت به صورت حضوری و آنلاین میزبان سهامداران حقیقی و حقوقی هستند و علاقه‌مندان می‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند.
این مراسم در ادامه مجمع‌عمومی عادی سالیانه پیشین برگزار می‌شود و سهامداران درباره ترکیب و اعضاء هیات‌مدیره جدید تصمیم‌گیری می‌کنند.
در مجمع‌عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده پیشین که ۲۸ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد؛ مدیرعامل آسیاتک درباره عملکرد و دستاوردهای این مجموعه طی یک‌سال اخیر گزارشی ارائه داد و سهامداران درباره صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۱ گفت‌وگو کرده و به ازاء هر سهم ۱۲۰ ریال معادل ۱۲ تومان سود در نظر گرفته شد. همچنین در این مجمع درباره انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ تصمیم‌گیری صورت گرفت. علاوه بر این سهامداران در مجمع فوق‌العاده درباره اصلاح برخی مواد اساسنامه و تطابق آن با نمونه سازمان بورس گفت‌وگو کرده و آن را تصویب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *