پیشرفت فولاد مبارکه در حوزه تولید و صنایع مادر

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی، جهانگردی وزارت میراث فرهنگی و مسئول کمیته گردشگری دفتر ریاست جمهوری در حاشیه نشست صمیمی با مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: پیشرفتی که امروز در فولاد مبارکه اصفهان شاهد هستیم در حوزه صنایع مادر فوق‌العاده است. این پیشرفت تنها منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه در دنیا نیز نظیر ندارد.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه؛ به روح‌الله محمدحسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی، جهانگردی وزارت میراث فرهنگی و مسئول کمیته گردشگری دفتر ریاست جمهوری در حاشیه نشست صمیمی با محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار کرد: پیشرفتی که امروز در فولاد مبارکه اصفهان شاهد هستیم در حوزه صنایع مادر فوق‌العاده است. این پیشرفت تنها منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه در دنیا نیز نظیر ندارد.

وی در ادامه افزود: ما در حوزه‌ی تولید فولاد جزء ۱۰ کشور اول دنیا هستیم و موفقیت‌هایی نیز که در حوزه توسعه در استانداردهای جهانی در فولاد مبارکه اتفاق افتاده؛ بسیار ارزشمند است.

حسین‌زاده بیان کرد: تیم جوان، انقلابی متخصص و متعهدی که در شرکت فولاد مبارکه مشغول به کار هستند و رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی‌های خود تحت عنوان جوان گام دوم نیز از آن‌ها یاد می‌کنند؛ مشغول به تلاش بی‌وقفه هستند و با سرعت به جلو می‌روند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی وزارت میراث فرهنگی گفت: امروز ما با دستاوردهای گروه فولاد مبارکه شاهد اتفاقات رو به رشد در کشور و منطقه بودیم که این دستاوردها شامل: احداث نیروگاه سیکل ترکیبی این شرکت، پروژه‌ی انتقال آب از دریای عمان، مسئولیت‌های حوزه اجتماعی، ایجاد شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه، اشتغال‌زایی و… است.

حسین زاده به اردوی راهیان پیشرفت اشاره کرد و افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مسئولین می‌بایست از صنایع و پیشرفت‌های زیرساختی کشور بازدید کنند و پروژه راهیان پیشرفت یا گردشگری علمی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است؛ ازاینجا نشئت گرفته است و با بازدید مسئولین از صنایع پیشرفته، آگاهی لازم در مورد امکانات، پیشرفت‌ها و زیرساخت‌های کشور به وجود می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *