رونمایی از سکوی مبادله مرسولات مناطق پستی تهران

مراسم رونمایی و بهره‌برداری از سکوی مبادله مرسولات مناطق پستی تهران عصر روز دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ با حضور محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست، سعید شریف‌زاده عضو هیات‌مدیره، محمد احمدی معاون فنی‌وبازرگانی و جمعی از مدیران ستادی و اجرایی این شرکت در مرکز تجزیه و مبادلات کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت؛ محمود لیایی در این مراسم با اشاره به گستردگی فضا و حجم انبوه مرسولات در مراکز تجزیه و مبادلات پست شهرهای بزرگ دنیا گفت: طی سال‌های اخیر در شرکت ملی پست با وجود کمبود امکانات؛ کارهای بزرگی صورت گرفته و در نظر داریم تا با استفاده از تجربه مراکز پستی کشورهای بزرگ کاستی‌های موجود در فرآیندهای اجرایی را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست به ‌کارگیری توان و تخصص نیروهای داخلی و صرف کمترین هزینه را از مزایای این طرح برشمرد و آن را گام مهمی در راستای تسهیل و تسریع روند رهسپاری مرسولات و کاهش زمان انتظار پیک‌های مناطق برشمرد.

وی همچنین گفت: طی سال‌های اخیر در شرکت ملی پست با وجود کمبود امکانات کارهای بزرگی صورت گرفته است و در نظر داریم تا با استفاده از تجربه و عملکرد مراکز پستی کشورهای بزرگ برخی خلاءها در حوزه اجرایی را رفع کرده و شاهد پیشرفت روزافزون شبکه پستی در عرصه خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به هموطنان باشیم.

محمد احمدی‌ معاون فنی‌وبازرگانی شرکت ملی پست نیز در این مراسم با تشریح و مقایسه ترافیک و آمار رو به رشد مرسولات پستی طی چهار ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: با توجه به اینکه بیش از دو سوم مرسولات ورودی به این مرکز را مرسولات پستی تهران تشکیل می‌دهند؛ نیاز به یک سکوی مبادله جداگانه برای آماده‌سازی و رهسپاری این مرسولات بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شد که با اقدام جسورانه و پذیرش برخی ریسک‌ها و صرف حداقل هزینه در مجموعه تجزیه و مبادلات کشور به بهترین نحو انجام شد.

محمدمهدی پیشقدم نیز در این مراسم با بیان مزایای این طرح و تاثیر آن بر سهولت اجرای عملیات پستی و تسریع در ارسال مرسولات؛ گزارشی از اقدامات حوزه‌های پشتیبانی و فنی مرکز تجزیه و مبادلات ارائه کرد.

در پایان این مراسم خط مبادله تهران-شاهرود با هدف تسریع در رهسپاری و کاهش مدت سیر مرسولات پستی راه‌اندازی و همچنین سالن ورزشی این مرکز با حضور همسر و فرزند شهید مرتضی سپهری به نام این شهید والامقام پستی مزین شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *