مجمع‌عمومی پتروشیمی زاگرس با رضایت سهامداران پایان یافت

بی‌چالش‌ترین و آرام‌ترین مجمع‌‌عمومی پتروشیمی کشور با رضایت تمامی سهامداران و تشکر از عملکرد مدیرعامل این مجموعه برگزار شد.

به گزارش اقتصاد ملت؛ مجمع‌عمومی عادی سالیانه پتروشیمی زاگرس در کمال آرامش و رضایتمندی سهامداران این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش مجمع‌عمومی عادی سالیانه پتروشیمی زاگرس صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ با حضور سهامداران قدرشناس این شرکت با حفظ کرامت و احترام به سهامداران برگزار شد که در پایان مجمع رضایتمندی سهامداران را به دنبال داشت.

این در حالی است که با وجود تغییرات نرخ خوراک و افزایش بی‌رویه آن؛ بی‌چالش‌ترین مجمع‌عمومی صنعت پتروشیمی کشور به نام پتروشیمی زاگرس رقم خورد؛ به طوری که در پایان جلسه مجمع‌عمومی عادی سالیانه این شرکت سهامداران از عملکرد و دستاوردهای پتروشیمی زاگرس در سال مالی گذشته ابراز رضایت کامل و از اقدامات و پیگیری‌های شایسته دکتر متین دیداری مدیرعامل و نائب‌رئیس هیات‌مدیره این شرکت در حفظ منافع صاحبان سهام قدردانی کردند.

دکتر دیداری در این مجمع به تمامی سوالات و دغدغه‌های سهامداران در خصوص نرخ خوراک پاسخ داد و همچنین گزارش کاملی از پیگیری‌های صورت گرفته به صورت مستند در این حوزه به سهامداران ارائه داد.

گفتنی است شرکت پتروشیمی زاگرس در سالی که با چالش جدی افزایش نرخ خوراک رو‌به‌رو است؛ موفق شد با عملکرد و اقدامات راهبردی خود رضایت سهامداران را به طور کامل به دست آورد تا شاهد برگزاری بی‌چالش‌ترین و آرام‌ترین مجمع‌عمومی صنعت پتروشیمی کشور باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *