دیدار سرپرست مدیریت طرح و توسعه و کارشناس اطلاع رسانی صندوق قرض الحسنه شاهد با خانواده شهید محمود مهاجر

سرپرست مدیریت طرح و توسعه و کارشناس اطلاع رسانی و بهره دهی صندوق قرض الحسنه شاهد با خانواده شهید محمود مهاجر دیدار کردند.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از از  روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد؛ در ادامه دیدارهای مدیران و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد با خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، رضا شابهاری سرپرست مدیریت طرح و توسعه و امیر شکاری کارشناس اطلاع رسانی و بهره دهی با حضور در منزل شهید والامقام محمود مهاجر با پدر و مادر این شهید دیدار کردند.

این دیدار در راستای تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و در قالب طرح سپاس انجام شد.

رضا شابهاری سرپرست مدیریت طرح و توسعه صندوق قرض الحسنه شاهد در این دیدار با ابلاغ سلام و قدردانی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق به واسطه صبر و استقامت خانواده شهداء به ویژه این خانواده گرانقدر، تکریم و پاسداشت خانواده های معظم شهداء را یکی از وظایف اصلی خدمتگزاران این قشر در نهادهای مختلف به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های وابسته آن عنوان کرد.

پدر و مادر شهید محمود مهاجر نیز در این دیدار با ابراز خشنودی از سرکشی خادمان خود در صندوق قرض الحسنه شاهد یا تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان صندوق، از دکتر اسلام کریمی مدیرعامل به پاس تلاش های شبانه روزی جهت ارائه خدمات بهتر به خانواده های شاهد و ایثارگر تقدیر و تشکر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *