پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت قهرمانی تیم فوتسال این شرکت

تلاش های ستودنی، گام های استوار، عزم های راسخ وذهن های پویا، همه از یک افق روشن نشان دارند. افقی که در آن فرزندان رشید این مرز و بوم می درخشند و افتخار می آفرینند. در این ایام، دفتر افتخاراتِ شرکت فولاد آلیاژی ایران، برگ زرین دیگری به صفحات سراسر غرور آفرین خود افزوده است و نام نامیرای فولاد آلیاژی را بر سکوی نخست مسابقات جام فوتسال شهدای بسیج کارگری نشانده است.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ موفقیت تیم فوتسال شرکت فولاد آلیاژی ایران در مسابقات جام شهدای بسیج کارگری از آن جهت اهمیت دارد که می تواند انگیزه ای برای ورزش کردن باشد و ورزش دروازه توانمندسازی است و می تواند در تنظیم همه اعضا و جوارح انسان و هماهنگ نمودن ذهن و بدن انسان موثر باشد.

از طرفی ورزش قهرمانی نیز علاوه بر آنچه گفته شد، ویژگی مهم دیگری هم دارد و آن افزایش اعتماد به نفس است. چون در ورزش قهرمانی باید به رقابت اندیشید و ناخودآگاه این اندیشیدن زمینه های رشد اعتماد به نفس را ایجاد می کند و در فرهنگ عامه این باورِ درست وجود دارد که انسان با اعتماد به نفس بالامی تواند کوه را جابه جا کند.

اینجانب موفقیت فرزندان فولاد آلیاژی ایران در کسب مقام اول مسابقات جام فوتسال شهدای بسیج کارگری را به بازیکنان، اعضای کادر فنی تیم و همه همکاران محترم شرکت فولاد آلیاژی ایران تبریک می گویم و یقین دارم عزم راسخ و همت بلند پرسنل این شرکت، می تواند زمینه ساز فتح سکوهای بالاتر مسابقات ورزشی باشد و دیباچه افتخارات این شرکت را درخشان تر کند.

محمد کمال زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *