تاکید مدیرعامل به منظور حضور پررنگ در جشنواره ارزیابی شهید رجایی

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: کارهای شاخص سازمان باید اطلاع رسانی و گزارش شود تا بتوان در جشنواره شهید رجایی امتیازات لازم کسب شود.

به گزارش اقتصاد ملت به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی؛ در این جلسه شاخص های اختصاصی و عمومی مورد بررسی قرار گرفت و بر ارائه و ارسال به موقع برنامه های اختصاصی انجام شده در سال ۱۴۰۱ و شاخص های عمومی ابلاغی از سوی سازمان اداری و  استخدامی تاکید شد.

همچنین در این جلسه سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی دستوراتی درباره وظایف و شاخص های اختصاصی و اقدامات صورت گرفته ارائه کرد.

وی با اشاره به اظهارات رئیس قوه قضائیه درباره اینکه انقلابی در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به راه افتاده است، افزود: در بخش فروش و بهره وری با همان بنیه سابق نیروی انسانی اتفاق بزرگ و مهم رخ داده است.

اجتهادی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی دقیق از اقدامات جهادی انجام شده از سوی سازمان و شفاف سازی در بخش عملکرد بیان کرد: کارهای شاخص سازمان باید اطلاع رسانی و گزارش شود تا بتوان در جشنواره شهید رجایی امتیازات لازم کسب شود.

همچنین اسکندر یارنسب مدیرکل نظارت و پایش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در این جلسه با ارائه گزارشی گفت: گزارش و پایش معاونت ها و ادرات کل در سامانه مدیریت عملکرد بارگزاری شده که بخشی از این امتیازات منوط به بازدید شده است.

در ادامه این جلسه آخرین اقدامات معاونت ها و ادارات کل در این حوزه تشریح شد و حاضران دیدگاه های خود را بیان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *